آنتی ویروس شرکتی و سازمانی
Network Antivirus

معرفی آنتی ویروس تحت شبکه

آنتی ویروس تحت شبکه چیست؟

 

آنتی ویروس تحت شبکه چیست و چه امکاناتی دارد؟ امروزه گستردگی روز افزون شبکه های رایانه ای به رشد هر چه بیشتر جامعه بشری منجرب شده است.زندگی کردن برای بسیاری از ما بدون دسترسی  به اینترنت قابل تصور نمی باشد.توسعه شبکه ۵G و بسترهای پر سرعتی چون فیبر نوری آینده ای متفاوت برای تک تک افراد و شرکتها و سازمانها ایجاد می نماید.حال که اهمیت استفاده از Network و Internet بر هیچ کدام از ما پوشیده نیست لزوم ایجاد بستر امن و قابل اعتماد درون آنها بسیار اهمیت می یابد.

ضرورت به کارگیری آنتی ویروس شبکه در سازمانها کاملا آشکار می باشد.این نرم افزارها با طیف مختلفی از امکانات به ما در ایجاد بستری ایمن در شبکه خود کمک می نمایند.Antivirus شبکه با ایجاد یک مدیریت متمرکز پویش و بررسی حفاظت از داده های Network ما را بسیار آسان می سازد.در ادامه با برخی از قابلیت های آنتی ویروس های تحت شبکه آشنا می شوید. در ضمن شما می توانید با خرید لایسنس معتبر بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های تحت شبکه از شرکت فانوس از تخفیف های بسیار ویژه این شرکت استفاده نمایید.

پنل مدیریتی جهت مدیریت متمرکز

با استفاده از کنسول مدیریتی آنتی ویروس تحت شبکه امکان مشاهده کلیه گزارشات به صورت لحظه ای و بر خط موجود می باشد.تنظیم سیاستهای امنیتی شبکه در قسمت های مختلف مثل Antivirus ، Firewall ، Antispam و… به صورت متمرکز انجام می شود.برخی از پنل های مدیریتی همچون سیمانتک امکان دسترسی تحت وب را به شما می دهند.

 

سیاست های امنیتی مختلف

تنظیمات مختلف امنیتی همچون زمان اسکن یا آپدیت رایانه های موجود در شبکه توسط  پالیسی آنتی ویروس بارگذاری می گردد.شما می توانید برای مدیریت بهتر و دسترسی ساده ترمیتوانید گروه های مختلفی را در پنل ایجاد کرده و کامپیوترهای هر بخش را در گروه خاص خود عضو نمایید.پس از آن امکان اعمال سیاست های امنیتی متفاوت بر روی هر گروه به وجود می آید.

 به عنوان مثال شما می توانید گروهی ایجاد نمایید که در آن USBها بسته باشد و یا گروهی دیگر دسترسی به درایو DVD نداشته باشند.همچنین می توانید جهت جلوگیری از حذف عامدانه و یا سهوی آنتی ویروس توسط کاربران کلمه عبور خاصی تعریف نمایید.

 

 

فایروال مرکزی

دیواره آتش آنتی ویروس شبکه دارای قابلیت کنترل پورت ها و آدرس های آی پی ورود و خروجی کلیه رایانه های موجود در شبکه شما می باشد.حتی امکان اعمال فایروال بر نرم افزار خاص مورد نظر شما نیز وجود دارد.

بهترین Firewall ها را می توان از بین کمپانی هایی چون سوفوس Sophos و Symantec انتخاب نمود.

فایروال

فایروال آنتی ویروس

بروزرسانی متمرکز

آپدیت متمرکز از ویژه گی های بسیار مهم آنتی ویروس تحت شبکه می باشد. با بهره مندی از این قابلیت شما کنترل بسیار بهتری بر میزان پهنای باند مصرفی اینترنت خود خواهید داشت.

گزارشات امنیتی شبکه

با استفاده از پنل مدیریتی Antivirus شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن کلیه گزارشات مورد نیاز خود را در قالب فرمتهای مختلفی چون PDF مشاهده نمایید.امکان مانیتور کردن تمام فعالیت های امنیتی آنتی ویرو س توسط این کنسول و به صورت متمرکز موجود می باشد.

 

 

کنترل نرم افزار و سخت افزار توسط آنتی ویروس

امکان کنترل کلیه نرم افزارها و سخت افزارهای موجود در شبکه شما توسط آنتی ویروس های تحت شبکه موجود می باشد.نظارت بر نحوه استفاده ازفلش مموری و درگاه USB و یا بستن یو اس بی وسی دی CD-ROM جزو کوچکی از این قابلیت می باشد.

 

 

نصب از راه دور

یکی از مهمترین ویژه گی این دسته از نرم افزارها امکان نصب آنتی ویروس از طریق راه دور می باشد.شما می توانید تعداد زیادی از رایانه های خود را همزمان و به صورت ریموت نصب نمایید.قابلیت Remote Deploy در اکثر آنتی ویروس های شرکتی و سازمانی موجود می باشد.

در ضمن می توانید پکیج آنتی ویروس را به وسیله Active Directory نصب و راه اندازی نمایید و یا حتی فایل exe آن را به صورت جداگانه بر روی دستگاه های مورد نظر نصب نمایید.به محض install شدن نرم افزار شما می توانید مدیریت آن را از طریق کنسول و از راه دور به دست بگیرید.

 

فروش و خدمات آنتی ویروس تحت شبکه شرکتی و سازمانی

شرکت فانوس ارائه دهنده کلیه برندهای معتبر آنتی ویروس تحت شبکه شرکتی و سازمانی می باشد.این شرکت امکان نصب آزمایشی برای کلیه عزیزان را داراست و محصولات امنیتی را با تخفیف ویژه عرضه می دارد.خدمات پشتیبانی ما به صورت هفت روز هفته و ۲۴ ساعت در خدمت شماست.  

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.