آنتی ویروس رایگان

ارائه آنتی ویروس رایگان با کدام هدف انجام می شود؟

ارائه آنتی ویروس رایگان به چه دلیل انجام می گردد؟ اهمیت استفاده از آنتی ویروس و پاسخ به این سوال بسیار روشن است ، چرا که امروزه استفاده از اینترنت بیش از پیش جزو لاینفکی از زندگی ما شده وساده ترین کارهایی همچون پرداخت قبوض آب و برق تا استفاده از مسیریاب های مختلف و حتی کلیه عملیات های بانکی ما در بستر اینترنت صورت می پذیرد.پاندمی کرونا که بزرگترین تهدید چند دهه اخیر است نیز اهمیت جایگاه استفاده از خدمات الکترونیک و به خصوص شبکه های مجازی را بسیار بیشتر از قبل به ما نشان داد و همگی شاهد بودیم که در این دوره تیره و تارکه اکثرمشاغل با تهدید مواجه شدند بیزینس های مرتبت با it مانند آمازون یا فیسبوک و یوتیوب بیشتر از پیش رشد کردند.

بر کسی پوشیده نیست که در این فضای موجود قطعا احتمال سوء استفاده از داده های افراد توسط گروه های غیر مجاز همچون هکرها وجود دارد.مهمترین راهکار پیش روی ما جهت جلوگیری از این مهم استفاده از آنتی ویروس ها می باشد. این نرم افزارها با بکارگیری لایه های مختلف امنیتی مانند فایروال ، فایل اسکن،آنتی اسپم و غیره سعی بر محافظت از داده های با اهمیت ما مثل حساب های بانکی و یا اطلاعات محرمانه دیگر دارند.

آنتی ویروس‌ها با به کارگیری مکانیزم های خاص خود از جمله چک کردن محتوی فایل ها و یا رفتار آنها، می‌توانند بدافزارها را شناسایی کرده و جلوی آن‌ها را بگیرند. همچنین اکثر Antivirus ها دارای کنترلگر ومدیریت رمزهای عبور شما در مرورگر های مختلف می باشند تا از سرقت آنها توسط هکرها جلوگیری نمایند.ضد ویروس ها همچنین قابلیت تشخیص سایت‌های مخرب و مسدود کردن URL آن‌ها را با بهره مندی از پایگاه داده ای خود و بروزرسانی مرتب آنها دارند. لزا می‌توان گفت با کمک این دسته از نرم افزارها با اطمینان خاطر بیشتری می‌توانید اقدام به خریدهای اینترنتی و کارهای روزمره‌تان کنید.

حال که اهمیت استفاده از آنتی ویروس ها برهیچ کس پوشیده نیست نحوه دسترسی به آنها و اینکه از کدام منبع می توانند به یک برنامه ضدویروس معتبر دستیابی داشت ، دق دقه بعدی افراد می باشد.در همین راستا شرکت فانوس عرضه بهترین آنتی ویروس ها را در دستور کار خود قرار داده  است.ارائه بهترین و قوی ترین آنتی ویروس رایگان توسط شرکت فانوس جهت ایجاد بستری امن برای کلیه عزیزان مهمترین رسالت کاری ما می باشد.

جهت رسیدن به این منظور این شرکت با بررسی فراوان محصولات امنیتی مختلف موجود در بازار و انتخاب بهترین آنتی ویروس برای شما دوستان بزرگوار سعی در به انجام رساندن مهمترین رسالت کار خود یعنی ارائه بهترین خدمات و تکریم مشتری می باشد.در این رابطه آنتی ویروس سیمانتک که درمعتبرترین لابراتوارها و آزمایشگاه های تخصصی جهان مورد بررسی قرار گرفته و به عنوان بهترین آنتی ویروس سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ از جهت دارا بودن بالاترین سطح محافظت و سریعترین آنتی ویروس جهان معرفی شده است به صورت رایگان ارائه می گردد.

چرا سیمانتک Symantec ؟

 

لازم به ذکر است کمپانی سیمانتک که در حال حاضر زیر مجموعه برند برودکام می باشد،بزرگترین تولید کننده محصولات امنیتی و آنتی ویروس ها در دنیاست.نرم افزارSymantec Endpoint Protection  با بهره گیری از جدیدترین متدهای محافظتی و به کارگیری هوش مصنوعی فوق العاده پویا توانسته جوایز متعددی از جمله عنوان Best Protection از سایت AV-TEST به خود اختصاص دهد.

شرکت سیمنتک در فاصله زمانی ۴ ساعته بروزرسانی های جدید را در اختیار کاربران خود قرارداده و همواره نرم افزارهای خود را در سریعترین زمان ممکن آپدیت می نماید. قابلیت SONAR این نرم افزار نیز با بررسی الگوهای رفتاری فایل ها آنها را پایش نموده و از ایجاد تخریب بر روی سیستم شما جلوگیری بعمل می آورد.

ماژول فایروال و intrusion prevention جهت جلوگیری از حملات سایبری و باج افزار نقش بسیار مهمی دارند.سیمانتک با کمک گرفتن از فضای ابری خود بالاترین سطح امنیت را برای کاربران اینترنت ایجاد می نماید.این آنتی ویروس با تلفیق در سایر محصولات سیمانتک قابلیت ضد باج افزار را برای شما به ارمغان می آورد.

سیمانتک با ایجاد بستر اختصاصی memory exploit mitigation بهترین حفاظت را از نرم افزارهای تخصصی همچون Word و Excel  و …به عمل می آورد و مانع از نفوذ و فعالیت ماکروهای خطرناک در این برنامه ها می شود.حال شما می توانید درخواست خود را با شرکت فانوس جهت استفاده از این آنتی ویروس بی نظیر مطرح کرده و از مزایای بی شمار آن بهره مند شوید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.