مقایسه آنتی ویروس های 2019

ما در این مطالب سعی بر این داریم که مقایسه آنتی ویروس های ۲۰۱۹ را بررسی کنیم. و تفاوت های آنهارا بنویسیم.

بیشتر افرادی که در روز با گوشی یا کامپیوتر کار میکنند همیشه به دنبال یک آنتی ویروس خوب میگردند که گوشی یا کامپیوترشان در معرض خطر نباشد و از ویروسی نشدن سیستمشان اطمینان خاطر داشته باشند. مخصوصا اگر این آنتی ویروس رایگان باشند.

همانطور که میدانید آنتی ویروس ها موبایل یا کامپیوتر شمارا در مقابله با هکرها ، بد افزارها و کلیه ویروس های نابودگر امن نگه میدارد و اجازه ورود آنها به سیستم شمارا نمیدهد.

آنتی ویروس تحت شبکه چیست؟

آنتی ویروس های تحت شبکه آنتی ویروس هایی هستند که برای سرویس گیرنده که در شبکه های کامپیوتری قرار دارند استفاده میشود . معمولا این آنتی ویروس ها برای تعداد زیادی سیستم استفاده میشود چون مدیریت سیستم ها برای نصب و آپدیت آنها بصورت جداگانه بسیار سخت و وقت گیر میباشد. به همین علت از آنتی ویروس های شبکه ای استفاده میشود بدلیل اینکه وقت کمتر و عملکرد بهتری دارند.

چگونگی کار آنتی ویروس های شبکه ای

آنتی ویروس های شبکه ای به راحتی میتوانند تعداد و نوع ویروس های پیدا شده در شبکه را پیدا کنند و روی یک نقطه مرکزی و از سرور به نمایش بگذارند و آنهارا مدیریت کنند.

آنتی ویروس های تحت شبکه یک سیستم مدیریتی مرکزی دارند. بطوری که وضعیت همه دریافتی ها و مدیریت وضعیت آنتی ویروس به راحتی از سیستم مرکزی انجام میگیرد. و نکته جالب دیگر این است که تمام آپدیت های آنتی ویروس ها ام از روی آن سرور صورت میگیرد که با این ویژگی ها بسیار راحت تر میتوان سیستمهارا مدیریت کرد.

اگر به دنبال بهترین آنتی ویروس تحت شبکه میگردید ما به شما آنتی ویروس سیمانتک (Symantec) را معرفی میکنیم .

نحوه عملکرد آنتی ویروس ها

همانطور که گفتیم همه آنتی ویروس ها یک هسته مرکزی دارند که موتور جستجوی آن است.

موتور جستجو به راحتی صد ها هزار فایل را در زمانی بسیار کوتاه بررسی میکند و با استفاده از شناسه ها فایل های آلوده را ردیابی و شناسایی میکند.

درسته آنتی ویروس رایگان معمولا طرفداران بیشتری دارند اما یکی از خوبی های استفاده از آنتی ویروس های معتبر که دارای لایسنس هستند این است که شرکت سازنده آنتی ویروس خود را موظف میداند که یک آنتی ویروس با ایمنی صد درصد و به روز رسانی بانک شناسه،از  سیستم  در مقابل جدیدترین ویروس های مخرب محافظت کند.

شناسایی رفتار های غیر معمول و مشکوک فایل ها یکی دیگر از قابلیت های موتور جستجوی آنتی ویروس هاست که به راحتی ویروس را شناسایی میکند.

اما نابودی یا رفتار آنتی ویروس با ویروس توسط فرد تعیین میشود. البته بیشتر انتی ویروس ها در پیش فرض خود با نابود کردن کد مخرب ویروس را خنثی میکنند.

مقایسه آنتی ویروس های ۲۰۱۹ سیمانتک (Symantec) با آنتی ویروس ای ست (ESET)

امکانات آنتی ویروس ESET :

این محصول یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های جهان است. محصولات شرکت ESET روز به روز در حال ایمن شدن است . حتی یکی از نسخه های این محصول که نسخه ۲۰۱۹ این محصول هم هست قادر است امنیت کامل و تضمینی را برای کاربران فراهم سازد.

به صورتی که شما میتوانید بدون هیچ نگرانی بازی های آنلاین انجام دهید و تبادلات اینترنتی کنید بدون اینکه خطری شمارا تحدید کند.

در این قسمت چند مورد دیگر از امکانات آنتی ویروس ESET را به شما معرفی میکنیم .

۱ _ دسترسی آسان به تنظیمات

۲ _ سبک و سریع در سیستم

۳ _ انتخاب سطح های امنیتی به صورت دستی و دلخواه

یکی دیگر از امکانات فوق العاده این محصول که برتری زیادی به آن داده قابلیت اشتراک گذاری لایسنسی آن محصول است که به این معناست که چند کاربر همزمان میتوانند از یک کد لایسنسی استفاده کنند.

امکانات آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک (simantec) :

سیمانتک هم یکی دیگر از آنتی ویروس های محبوب است که کارایی های بسیار خوبی دارد در این قسمت چند مورد از مزایا و امکانات خرید این محصول را مرور میکنیم:

۱ _ بازدید ماهانه رایگان برای همه مشتریان

۲ _ ارسال نسخه های آپدیت شده و جدید برای کاربران

۳ _ لایسنس اورجینال قابل ثبت شدن در سایت Symantec

۴ _ یکی از اولین آنتی ویروس های دارای کنسول مدیریتی متمرکز

در این مطلب آنتی ویروس ها و مقایسه آنتی ویروس های ۲۰۱۹ باهم را بررسی کردیم.

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.