Best Antivirus

بهترین آنتی ویروس ‌های تحت شبکه سال ۲۰۲۰ کدامند؟

بهترین آنتی ویروس های تحت شبکه عبارتی است که برای این رسیدن به جواب آن بررسی فاکتورهای متعددی مورد نیاز می باشد.امروزه عملکرد ویروس ها و بد افزارها بسیار پیچیده تر از قبل شده است و نیازمند ساختاری بسیار قوی تری جهت مقابله با آنها می باشیم.در همین راستا شرکتهای تولید کننده نرم افزارهای امنیتی نیز اپلیکیشن های آنتی ویروس خود را کارآمد تر و قوی تر از همیشه طراحی می نمایند.

معیارهای انتخاب یک آنتی ویروس خوب چیست؟

  1. تنوع امکانات
  2. سرعت اسکن
  3. دقت در تشخیص بدافزار
  4. میزان سهولت در استفاده از کنسول مدیریتی
  5. قیمت مصرف کننده
  6. ویژگی‌های پیشرفته
  7. مقدار استفاده از منابع سخت افزاری سیستم
  8. میزان رضایتی کاربران از نرم افزار و پنل مدیریتی

در ادامه بررسی بهترین آنتی ویروس های بازار رو بر اساس فاکتورهای بالا مشاهده خواهید نمود و می توانید انتخاب دقیق تری را جهت استفاده در مجموعه خود داشته باشید. این آنتی ویروس‌ها هر سال توسط آزمایشگاه‌های بزرگ، در سطوح مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که طی سه سال‌های گذشته، شرکت سیمانتک همیشه در رتبه‌های اول این آزمایشات قرار داشته‌ است.
خلاصه‌ای از آنتی ویروس‌هایی که در این مقاله معرفی شده‌اند.
Symantec بهترین گزینه
• ESET
• Kaspersky
• Bitdefender

سیمانتک اندپوینت پروتکشن ، Symantec Endpoint Protection

 

لوگوی سیمانتک

شرکت سیمانتک

بهترین آنتی ویروس تحت شبکه سال ۲۰۲۰ قطعا سیمانتک است که با امکانات بسیار متعدد کلیه نیازهای امنیتی شبکه شما را برطرف می نماید.اسکن سریع و تشخیص عالی از بارزترین خصوصیات این نرم افزار است . کنسول مدیریتی این آنتی ویروس با بهره گیری از پیشرفته ترین قابلیتهای روز دنیا کلیه درگاه های ورودی شبکه شما را کنترل و پایش می نماید.
نام جدیدترین نسخه از Symantec Endpoint Protection به Symantec Endpoint Security تغییر نام پیدا نموده و از این پس در زیر اسم کمپانی برودکام Broadcom عرضه می گردد. این آنتی ویروس ابزارهای خارق العاده ای همچون Pre-Attack Surface Reduction ، App Isolation & App Control و Active Directory Security را شامل می شود.
نکته دیگری که در رابطه با سیمانتک بسیار قابل توجه می باشد امکان یکپارچه سازی این نرم افزار با برخی از محصولات دیگر امنیتی همچون Data Loss Prevention می باشد که باعث ایجاد یک Total Solution جهت امنیت اطلاعات و جلوگیری از خروج و از دست رفتن داده های حیاتی شبکه شما می شود. هوش مصنوعی به کار رفته در این ضد ویروس را می توان یک سرویس بسیار جالب در نوع خود دانست که با در نظر گرفتن رفتارهای مشکوک و آنالیز آنها به صورت مسقل واردعمل شده و از هر تخریبی جلوگیری به عمل آورد.

آنتی ویروس شرکتی سیمانتک هر آنچه را که مدیر شبکه جهت Protection نیاز دارد در اختیارش قرار می دهد.ده ها قابلیت کاربردی به بهترین شکل ممکن در کنسول مدیریتی این نرم افزار قرار گرفته است تا دسترسی به هر یک در ساده ترین حالت ممکن محیا شود.
آنتی ویروس Symantec Endpoint Protection مجموعه ای از ابزارهای حفاظتی است که به شکلی باور نکردنی در ایجاد امنیتی شبکه شما عمل نموده و با سیستم مانیتورینگ فوق العاده شما رو لحظه به لحظه در جریان امور قرار می دهد. شما می توانید لایسنس اورجینال سیمانتک رو از طریق شرکت فانوس با بهترین قیمت ممکن و نیز آفر ویژه تهیه نمایید.

 

نقاط قوت و ضعف انتی ویروس سیمانتک

 

نقاط قوت نقاط ضعف
استفاده آسان نقطه ضعف خاصی ندارد نقطه ضعف خاصی ندارد
گزینه‌های پیکربندی کاربردی
پشتیبانی قوی
طراحی با دقت بالا
محافظت از حریم خصوصی شما
چک کردن و مسدود کردن تهدیدات آنلاین
قرنطینه متمرکز
کنسول مدیریتی تحت وب
قیمت مناسب

 

Bitdefender – بیت دیفِندِر

 

بیت دیفندر

بیت دیفندر Bitdefender

 

آنتی ویروس‌های Bitdefender یکی از خوبترین Anti Virus های حال حاضر بازار می باشد. بیت دیفندر ظاهری ساده، طراحی سبک به همراه اسکن خودکار را در کنار سرعت بالای اسکن در اختیار کاربران قرار می دهد.
بیت دیفندر یکی از بهترین آنتی ویروس‌هایی است که می‌توانید بر روی شبکه خود استفاده کنید. فکوس Bitdefender بر روی اسکن دقیق و شناسایی عوامل مخرب است. در کنار این‌ها بیت دیفندر یک مرورگر ایمن برای خریدهای آنلاین شما و اتصال به درگاه‌های بانکی ایجاد می نماید که با بهره مندی از امکان مقابله با فیشینگ مرورگر شما رو ایمن می سازد.
نقطه‌ی ضعف این آنتی ویروس هم این است که بیت دیفندر به تمامی جزئیات و منابع دسترسی پیدا می‌کند و گاهی اوقات نرم افزارهای دیگر شما را به عنوان ویروس شناسایی می‌کند. عمده‌ی ضعف این آنتی ویروس در نوع رایگان آن است. بخش اتوپایلت که به صورت اتوماتیک هدایت سیستم شمارا بر عهده می‌گیرد و قابلیت های امنیتی خود را راه اندازی می‌کند. در این حالت ممکن است برخی از فایلها به اشتباه ویروس شناخته شوند وتوسط سیستم حذف گردند و متاسفانه شما هیچ گونه دسترسی به این بخش ندارید که بتوانید آنها را اصلاح نمایید.
با همه این مشکلات،بیت دیفندر یکی از محبوب‌ترین آنتی ویروس های جهان می باشد که در سالهای اخیر توانسته جایگاه خوبی رو در بین رقبا از آن خود کند.

 

نقاط قوت و ضعف آنتی ویروس Bit Defender

 

نقاط قوت  نقاط ضعف
اسکن سریع تشخیص اشتباه فایلهای سالم پنل مدیریتی نسبت به رقبا امکانات کمی دارد
شناسایی مناسب ویروس‌ها سنگین بودن نرم افزار
موثر در برابر حملات فیشینگ
قیمت مناسب

 

 

آنتی ویروس کاسپرسکی Kaspersky

 

کاسپرسکی

آنتی ویروس کسپرسکی

یکی دیگر از بهترین آنتی ویروس‌های تحت شبکه، آنتی ویروس Kaspersky است. این کمپانی پکیج های مختلف نرم افزاری خود را با پیشوند Kaspersky Endpoint Security for Business در چهارنسخه مختلف و امکانات متفاوت ارائه می نماید. عمده‌ی تمرکز شرکت کسپرسکی روی مسائل و ملزومات اصلی امنیتی شبکه است و در این راستا امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد.
موتور و هسته هوشمند این نرم افزار جهت شناسایی ویروس‌ها به نحو احسنت عمل می نماید.مکانیزم مسدود کردن URLهای ناشناس ، فناوری مانیتورینگ پیشرفته جهت پیداکردن بدافزارها ، در کنار قابلیت Reverse Engineering جهت ازبین بردن فایل‌های مخرب از جمله مواردی است که کسپراسکای در آن‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد. نکته‌ی حائز اهمیت در مورد این Antivirus برخورد هوشمند آن در برابر رخنه های امنیتی است.
آنتی ویروس کسپرسکی نیازمند منابع سخت افزاری نسبتا بالایی می باشد و بر روی رایانه های قدیمی و یا کامپیوترهای ضعیف قطعا شاهد کندی بیش از اندازه سیستم خواهید بود این مسئله مهمترین نقطه ضعف این نرم افزار محسوب می شود البته متاسفانه طراحی پنل مدیریتی این نرم افزار نیز چندان کاربر پسند نمی باشد و کار با آن پیچیدگی های خاص خودش را داراست.
نهایتا می‌توان اظهار داشت آنتی ویروس کسپراسکای یک بسته محافظتی قوی و در عین حال کاربردی است که می تواند به صورت کامل از سیستم عامل و شبکه شما در برابر تهدیدهای امنیتی محافظت کند. این نرم افزار می‌تواند با به کارگیری قابلیتهای متفاوت خود Security کاربران Network را برطرف سازد.
آنتی ویروس کاسپرسکی در اکثر آزمایشات لابراتوارهای به نام دنیا توانسته امتیازات بسیار خوب و بالایی را کسب نماید واین خود نشان از کیفیت خارق العاده‌ی این نرم افزار میدهد و شما می توانید با تهیه لایسنس اورجینال این محصول از شرکت فانوس دقدقه امنیتی خود را به حداقل رسانید.

 

نقاط قوت و ضعف آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky

 

نقاط قوت  نقاط ضعف
قابلیتهای بسیارمتعدد ایجاد Policyهای متفاوت با عملکرد یکسان جهت هر ویرایش از نرم افزار
یکی از بهترین پکیج‌های حفاظتی  استفاده زیاد از منابع سخت افزاری
مکانیزم مانیتورینگ هوشمند قیمت نسبتا بالا
عملکرد دقیق در شناسایی فایل مخرب  پنل مدیریتی پیچیده

 

 

نود ۳۲ – ESET – NOD32 – ESET Business Solutions

آنتی ویروس ایست

ایست نود ۳۲

 

آنتی ویروس تحت شبکه ، سازمانی ایست – ESET – NOD32 – ESET Business Solutions یک انتخاب بسیار خوب دیگر برای حفاظت از شبکه سازمانی ما می باشد که با در اختیار داشتن موتور موثر و پایگاه داده ای بروز می تواند ما رو در ایمن سازی Network خود یاری رساند.

کمپانی ایست پکیج امنیتی خود را به نام ESET Endpoint Protection و در چند ویرایش متفاوت ارائه میدهد.محصولات این شرکت همواره دارای سرعت قابل قبول و خوبی بر روی سخت افزارهای مختلف هستند و در چند سال اخیر ایست توانسته با ارتقاء جایگاه خود درقسمت بالای جداول رنکینگ آنتی ویروس قرار گیرد.
ایست نود ۳۲ که محصول خانگی این شرکت می باشد نیز در کشور ما بسیار شناخته شده می باشد و طرفدارهای دو آتیشه خاص خودش رو دارد.نرم افزار ESET Nod32 دارای طراحی بسیار ساده و کاربردی است و این خود باعث جذب هر چه بیشتر کاربران به استفاده از این محصول شده است . میزان تشخیص آنتی ویروس و بدافزارهای گوناگون توسط ایست در سطح مناسبی قرار دارد ولی در قیاس با رقیبی چون سیمانتک در پله پایین تر قرار می گیرد.
نکته‌ی جالب توجه دیگری که در مورد ایست می توان گفت ارائه یک بسته امنیتی به نام ESET Endpoint Protection Advanced با امکاناتی چون دیواره آتش ، ضد ویروس، ماژول ضد تروجان، کنترل وب و پنل مدیریتی جهت هدایت از راه دور برای مدیریت بر ایستگاههای کاری است که همگی برای مدیر شبکه در دسترس است.

البته اینجا لازم به ذکر است که برخی از ویژه گیهای منحصر بفرد همچون کنترل پهنای باند مورد استفاده آنتی ویروس و یا قرنطینه متمرکز بر روی محصولات این کمپانی قرار ندارد.

 

نقاط قوت و ضعف آنتی ویروس Nod32

نقاط قوت  نقاط ضعف
تنظیمات کاربردی  نسبتا گران است
جدا کردن کرک برنامه‌ها از اسکن آنتی ویروس کنترل سطح دسترسی دستگاه برای مبتدیان کمی پیچیده است
بستن Deviceهای خاص براساس نیاز نبود مدیریت پهنای باند در شبکه های بزرگ
محافظت بالا با ریسک پایین
اسکن UEFI پیش از راه اندازی سیسنم عامل

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.