مقایسه آنتی اسپم

جدیدترین مقایسه نرم افزار امنیتی میل سرور و آنتی اسپم ها  توسط فارستر

کمپانی بسیار معتبر آمریکایی فارستر در جدیدترین گزارش خود به محصولات امنیتی حوزه میل سرور ها پرداخته است. این شرکت پژوهشی که بیش از 1200 کارشناس و متخصص در آن مشغول به فعالیت می باشند، در تازه ترین گزارش خود در حوزه امنیت به سراغ آنتی اسپم و آنتی ویروس های Mail Server رفته است. با مقایسه دقیق در بین محصولات مختلف شرکتهای فعال در حوزه امنیت نتایج کارشناسی و تحقیقاتی آن را در اختیار عموم قرار داده است.

گزارشات این شرکت شامل بخشهای مختلف بسیار فنی می باشد. در پژوهش ریز بینانه و موشکافانه این بنیاد موارد متعددی مورد بررسی قرار می گیرد.

امسال شرکت سیمانتک توانست در حوزه امنیت ایمیل و درگاه های آن در بالاترین نقطه جدول قرار بگیرد.سیمانتک با محصولاتی همچون Symantec Mail Security و Symantec messaging Gateway توانست به این مهم دست یابد. کمپانی Trend Micro نیز خود را در فاصله بسیار نزدیک به صدر ثابت نموده.شما می توانین گزارش  را از این لینک مشاهده بفرمایین.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.