Best Antivirus 2021

بهترین آنتی ویروس های تحت شبکه سال ۲۰۲۱

 

بهترین آنتی ویروس های تحت شبکه سال ۲۰۲۱ بر اساس آخرین بررسی های انجام شده توسط مجموعه av-test در ماه ژوئن June سال ۲۰۲۱ حکایت از رقایتی بسیار نزدیک در میان کمپانی های معتبر این حوزه می باشد.این شرکت آنالیزگر شناخته شده و معتبر با بررسی بسیار دقیق فاکتورهای متعدد در هر یک از محصولات آنتی ویروس نتایج بررسی های خود را منتشر کرد که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم. شایان ذکر است در این بررسی نوزده محصول Endpoint Protection از کمپانی های بسیار بزرگ و شناخته شده همچون برودکام Broadcom – سیمانتک Symantec – کسپرسکی (کاسپرسکی) Kaspersky – ایست (که خیلی ها در ایران به نام نود ۳۲ – NOD32 می شناسند) و همچنین بیتدیفندر Bitdefender مورد آنالیز و تحلیل شرکت av-test قرار گرفتند.شما می توانید نتایج این بررسی رو در این لینک مشاهده نمایید.

کلیه محصولات بررسی شده در لابراتوار این شرکت در سه حوزه مورد تحلیل و آنالیز قرار گرفته اند.

  1. حفاظت یا Protection
  2. کارایی یا Performance
  3. قابلیت استفاده یا Usability

هر یک از عناوین بالا شامل زیر گروه های متفاوتی می باشد .در قسمت حفاظت یا Protection اولین تست Protection against 0-day malware attacks, inclusive of web and e-mail threats (Real-World Testing) می باشد که در آن محصولات شرکتهای امنیتی را در برخورد با حملات  بد افزار های مختلف از جمله malware ها و تروجان ها و باج افزار هاو غیره مورد آزمایش های متفاوت قرار می گیرند.در ادامه آنتی ویروس های Endpoint Protection توسط این شرکت در حوزه تشخیص جدیدترین تهدیدات یک ماه اخیر که شامل تست بیش از بیست هزار انواع بدافزار می باشد یا به قولی Detection of widespread and prevalent malware discovered in the last 4 weeks تحلیل می شوند.

قسمت دوم یا Performance تأثیر استفاده از ​​محصول بر سرعت کامپیوتر در استفاده روزانه رابه صورت میانگین مورد آزمایش قرار میدهد.سر فصل های این تست شامل تاثیر آنتی ویروس بر کند شدن سرعت راه اندازی بیش از ۴۰ وب سایت محبوب – Slowing-down when launching popular websites – است. تاخیر در بارگیری برنامه های کاربردی در استفاده های مکرر یا Slower download of frequently-used applications زیر گروه دوم میباشد که تاثیر استفاده از آنتی ویروس بر ۲۰ برنامه پر استفاده را با دقت رسد می کند. در مرحله سوم راه اندازی کندتر برنامه های نرم افزاری استاندارد Slower launch of standard software applications و بعد از آن اثر استفاده از ضد ویروس ها بر کندتر شدن کپی فایلها به صورت محلی و شبکه یا همان Slower copying of files (locally and in a network) مورد کارشناسی دقیق قرار می گیرد.

قسمت سوم که Usability می باشد نتیجه استفاده از نرم افزار امنیتی بر کارایی کلیه قسمتهای مختلف یک رایانه را مورد آنالیز قرار می دهد.در ابتدای این پارت پانصد وب سایت متفاوت جهت مشاهده هشدارهای غلط یا ایجاد انسداد توسط آنتی ویروس ها بررسی می شوند. در گام بعدی False detections of legitimate software as malware during a system scan  یا تشخیص نادرست نرم افزارهای قانونی به عنوان بدافزار در حین اسکن سیستم که از مهمترین خطاهایی است که همواره نرم افزار های امنیتی با آن رویرو می شوند صورت می پذیرد.هشدارهای دیگر در مورد اقدامات خاصی که هنگام نصب و استفاده از نرم افزار مجاز و انسداد کاذب برخی اقدامات هنگام نصب و استفاده از نرم افزار مجاز در ادامه مورد بررسی قرار می گیرند.

نتایج کلیه موارد ذکر شده در بالا به صورت امتیاز مجزا در هر قسمت به محصولات مختلف تعلق می گیرد.لازم به ذکر است امتیاز ۶ در هر قسمت کامل ترین و بالاترین امتیاز ممکن می باشد.در ادامه بررسی بهترین آنتی ویروس های تحت شبکه سال ۲۰۲۱ را خدمت شما عزیزان معرفی میکنیم تا در انتخاب خود جهت حفاظت از داده های با ارزشتان مد نظر قرار دهید.شرکت های سیمانتک Symantec و کسپرسکی Kaspersky جزو محصولات تاپ TOP PRODUCT امسال قرار گرفته اند.
برخی از آنتی ویروس‌هایی که در این مقاله معرفی شده‌اند.

  • Malwarebytes Endpoint Protection
  • Bitdefender Endpoint Security
  • Symantec Endpoint Protection – Symantec Endpoint Security Complete بهترین گزینه
  • Kaspersky Endpoint Security
  • ESET Endpoint Security
  • Sophos Intercept X Advanced

 

The Best Antivirus 2021

بهترین آنتی ویروس های تحت شبکه سال ۲۰۲۱

 

 

سیمانتک اندپوینت پروتکشن ، Symantec Endpoint Protection

 

لوگوی سیمانتک

شرکت سیمانتک

بهترین آنتی ویروس های تحت شبکه سال ۲۰۲۱ از نگاه av-test  یکی از افتخارات کمپانی سیمانتک و برودکام در سال جدید است. محصولات این شرکت نام آشنا و قدیمی همواره در لیست بهترین و قابل اعتمادترین نرم افزارهای امنیتی به چشم می آید.سیمانتک با به کارگیری طیف وسیعی از امکانات در بسته نرم افزار Symantec Endpoint Protection تقریبا توانسته است بیشترین میزان رضایت را در میان کاربران ایجاد نماید.

آنتی ویروس Symantec Endpoint Protection که در بسته های امنیتی Symantec Endpoint Security ارائه داده می شود شامل گزینه های متعددی همچون Anti-Malware ، Firewall ، intrusion prevention , … می باشد. این شرکت در کلیه تست های انجام شده توانسط امتیاز کامل یعنی عدد ۶ را کسب کند و به عنوان TOP PRODUCT انتخاب گردد.سرعت و کارایی بسیار بالای این محصول از عوامل مهم انتخاب این کمپانی به عنوان لیدر محصولات امنیتی در جهان است.

یکپارچه سازی امنیت سایبری توسط سیمانتک به وسیله محصولات مختلف تخصصی این شرکت پیشرو در حوزه Security قابل ایجاد و بهره برداری است.نرم افزار Data Loss Prevention و یا Symantec Datacenter Security در کنار Symantec encryption از جمله این نرم افزار ها می باشند که با ایجاد یک Total Solution جهت امنیت اطلاعات و جلوگیری از خروج و از دست رفتن داده ها به یاری شما می آیند. الگوریتم های پیشرفته به کار رفته در این دسته نرم افزارها سریعترین و موثرترین روش در جهت جلوگیری نفوذ به شبکه شما می باشند.

لایسنس آنتی ویروس Symantec Endpoint Protection و کلیه محصولات کمپانی سیمانتک رو شما عزیزان می توانید به صورت اورجینال و با بهترین قیمت از طریق شرکت فانوس  تهیه نمایید.

 

TOP Product 2021

 

آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky

 

کاسپرسکی

آنتی ویروس کسپرسکی

شرکت کسپرسکی با محصول Kaspersky Endpoint Security چند سالی است که خود را در بالاترین درجات محصولات امنیتی قرار داده است. تشخیص فوق العاده خوب ویروس ها و بدافزار های مختلف توسط این نرم افزار جزو مهمترین ویژه گی های آن محسوب می شود.امکاناتی چون مسدود سازی URLهای ناشناس ، مانیتورینگ قدرتمند در جهت پیداکردن بدافزارها ، در کنار قابلیت Reverse Engineering جهت ازبین بردن فایل‌های مخرب از جمله مواردی است که کسپرسکی در آن عملکرد چشم گیری دارد.

فناوری چند لایه آنتی ویروس کسپرسکی با ایجاد سدی قدرتمند در برابر حملات و بدافزارها مانع از دست رفتن و آلوده شدن داده های اطلاعاتی شبکه شما می شود.قابلیت فضای ذخیره‌سازی مشترک این کمپانی از گسترش آلودگی ها جلوگیری می نماید.این آنتی ویروس با کمک ابزارهای پیشرفته و تحلیل رفتار بدافزارها مانع دستیابی آنها به قسمتهای حساس سیستم عامل می شود.البته متاسفانه پنل مدیریتی این آنتی ویروس تا حدی کاربر پسند نمیباشد و در نگاه اول کمی سردرگم  کننده می باشد و کار با آن نیازمند صرف زمان مناسب جهت یادگیری می باشد.
در پایان باید اظهار داشت آنتی ویروس کسپرسکی یک پکیج محافظتی بسیار توانمند است که می تواند به صورت کامل از سیستم عامل و شبکه شما در برابر تهدیدهای امنیتی محافظت کند. آنتی ویروس تحت شبکه و سازمانی کسپرسکی در اکثر بنچمارک های معتبر دنیا توانسته امتیازات بسیار خوبی را کسب نماید. شما دوستان می توانید با تهیه لایسنس کسپرسکی Kaspersky Endpoint Security از شرکت فانوس دقدقه امنیتی خود را به حداقل رسانید.

 

 

Bitdefender – بیت دیفِندِر

 

بیت دیفندر

بیت دیفندر Bitdefender

 

آنتی ویروس‌های سازمانی  Bitdefender Endpoint Security جزو بهترین Anti Virus های موجود در مارکت می باشد. بیت دیفندر با طراحی سبک و دلنشین و داشتن امکاناتی همچون اسکن خودکار توانسته تجربه خوبی رو به کاربران قرار می دهد.آنتی ویروس تحت شبکه بیت دیفندر (Bitdefender GravityZone) دارای پایگاه داده ای بسیار قدرتمند بوده که با بروزرسانی لحظه ای امکان شناسایی و کشف جدیدترین ویروس های دنیا را میسر می سازد. محیط کاربری ساده آنتی ویروس تحت شبکه بیت دیفندر (Bitdefender GravityZone) نسبت به سایر رقبا و توانمندی بسیار بالا در شناسایی انواع داده های آلوده گی هادر کنار قیمت مناسب از مزایای این محصول میباشد.

حملات مهاجمین اغلب شامل Exploit و سوء استفاده از نقاط آسیب پذیرسیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی می باشد..یکی از موثرترین آنتی ویروس‌هایی که می‌توانید بر روی بستر شبکه خود استفاده نمایید بیتدیفندر Bitdefender GravityZone است . تمرکز Bitdefender بر روی پایش دقیق و تشخیص عوامل مخرب است.همچنین بیتدیفندر با ایجاد یک مرورگر ایمن برای خریدهای آنلاین شما و اتصال به درگاه‌های بانکی ایجاد به مقابله با حملات فیشینگ می رود.

شرکت فانوس ارائه دهنده لایسنس های اورجینال بیت دیفندر Bitdefender می باشد.در صورت نیاز با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

نود ۳۲ – ESET – NOD32 – ESET Business Solutions

آنتی ویروس ایست

ایست نود ۳۲

 

آنتی ویروس تحت شبکه ، سازمانی ایست – ESET – NOD32 – Endpoint Security یک پکیج امنیتی بسیار کامل و با کارایی بالا می باشد.این کمپانی در چند ویرایش محصولات تحت شبکه خود را ارائه می دهد که معروف ترین آنها ESET Endpoint Protection Standard و ESET Endpoint Protection Advanced می باشد.نسخه “ESET Endpoint Protection Standard” با امکاناتی چون ضد ویروس، ماژول ضد جاسوس افزار، وب کنترلر ، کلاد اسکن ، کنترل دستگاههای جانبی و ابزار مدیریت از راه دور یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی در دنیای امروز می باشد.

نرم افزار ESET Endpoint Security با ارتقاء هوش مصنوعی خود امکان واکنش سریع با انواع بدافزارها را در خود قرار داده است. در ضمن با استفاده از ویژگی Real-time Web Dashboard شما توانایی نظارت کامل بر وضعیت امنیت رایانه های شبکه در هر لحظه را دارا می باشید. در این سیستم امکان دسترسی مدیر شبکه به گزارشات مختلف سرور آنتی ویروس از هر نقطه از شبکه موجود می باشد.

کمپانی  ESET در قسمت Protection امتیاز ۵ و در سایر قسمتهای دیگر امتیاز کامل ۶ را کسب کرده است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.