شبکه جهانی هوشمند سیمانتک

شبکه جهانی هوشمند سیمانتک

شبکه جهانی هوشمند شرکت سیمانتک یا Symantec’s Global Intelligence Network شامل گسترده ترین و عمیق ترین اطلاعات حوزه تهدیدات امنیتی جهان می باشد.این داده های بسیار غنی از سطح اطلاعات مرتبط با تهدیدات و مخاطرات امنیتی که برای میلیون ها مشترک این شرکت از طریق End Point و ایمیل و همچنین ترافیک وب جمع آوری شده است.با کمک این پایگاه داده ای عظیم Symantec قابلیت های متعددی در محصولات امنیتی خود من جمله Symantec Endpoint Protection و Symantec Endpoint Security جهت مقابله با تهدیدات گنجانده است.

سیستم دفاع سایبری یکپارچه

سیمانتک با استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل بیش از ۹ پتابایت داده تهدید امنیتی ، گسترده ترین و عمیق ترین مجموعه اطلاعات تهدید را در این صنعت ارائه می دهد. این سطح دید در End Point Device ، ایمیل و ترافیک وب به ما امکان می دهد حملات پیشرفته هدفمند را که غیر از این قابل شناسایی نیستند ، کشف و مسدود کنیم.اطلاعات جهانی شبکه سیمانتک Symantec مربوط به

 

 

  • ۱۷۵ میلیون Endpoint Devices
  • ۸۰ میلیون وب پراکسی
  • بیشتر از ۱۲۶ میلیون سنسور حملات سایبری
  • بیش از ۲۵ میلیون آسیب پذیری
  • بیش از ۵۰۰ متخصص امنیتی در هفت مرکز جهانی SOC در سراسر جهان ، پاسخی ارائه می دهند که هرگز نمی خوابد

 

 

محافظت بهتر در برابر تهدیدات مشترک

سیستم Symantec Integrated Cyber Defense سیمانتک  مشتریان این امکان را می دهد تا اطلاعات تهدید ، کنسول های مدیریتی ، سیاست ها و عوامل را به طور یکپارچه به اشتراک بگذارند و از آنها استفاده کنند.این قابلیت به صورت یکپارچه با کنسول نرم افزار های امنیتی این شرکت آماده خدمات به مشترکین می باشد.بررسی این اطلاعات در افزایش سطح دفاعی تاثیر چشمگیری ایفا میکند.

مراکز عملیاتی تحقیقاتی سیمانتک

مراکز تحقیقاتی شبکه سیمانتک با ارائه تجزیه و تحلیل بی نظیر و محافظت در برابر تهدیدات امنیتی IT ، به بهترین متخصصان امنیتی صنعت با هزاران محقق و مهندس دسترسی دارند.این مرکز گزارش کدهای مخرب یا  به قولی Malicious Code بیش از ۱۲۶ میلیون حسگر حمله را رصد می کند.این شرکت

داده ها را از ۲۴۰ هزار حسگر شبکه در بیش از ۱۵۷ کشور دریافت می کند و آنها را با دقت بسیار بالا در بهترین و مجهزترین آزمایش گاه های دنیا مورد بررسی قرار می دهد.سیمانتک با دنبال کردن رد پای بیش از ۲۵ هزار نقطه آسیب پذیر که از بررسی ۲۴هزار نماینده خود در سرتاسر دنیا سپر دفاعی بسیار مستحکم و پیچیده ای رو جهت مقابله با آنها ساخته است.

 

 

برای اطلاع از قیمت ها و خرید آنتی ویروس شبکه ، آنتی ویروس شرکتی و بهترین آنتی ویروس ها به سایت ما مراجعه فرمایید و با ما در تماس باشید.

 

 

درباره ما

 

شرکت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با  هدف فعالیت در زمینه راه اندازی و امنیت شبکه  آغاز به کار نمود.موسسین شرکت با بهره گیری از همکاری پرسنل متخصص، فعالیت های خود را به تدریج توسعه و گسترش داده‌اند.

شرکت فانوس به عنوان ارائه دهنده لایسنس اورجینال و معتبر آنتی ویروس سیمانتک تحت شبکه Symantec Endpoint Protection در ایران شناخته شده و همواره تاکید بر خدمات پس از فروش و کسب رضایت بالای مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.