آشنایی با پنج آنتی ویروس محبوب در جهان, پنج آنتی ویروس محبوب در جهان,آشنایی با پنج آنتی ویروس

پنج آنتی ویروس محبوب در جهان – از زمانی که عصر دیجیتال عضو جدایی ناپذیر زندگی روزمره ی مردم جهان شده، بحث امنیت در این حوزه مورد توجه برنامه نویسان و کاربران قرار گرفت. امینت در محیط کاربری شما به منزله ی امنیت محیط زندگی و یا محیط کاری شما میباشد و از اهمیت بالایی برخوردار است الخصوص در این دوره زمانی که تقریبا بیشتر امور به وسیله ی کامپیوتر و فضای اینترنتی انجام میشود و فضای وب و ویندوز به محیطی برای کاربران جهت انجام کار های روزمره خود مبدل شده است.

 

در این مقاله با پنج آنتی ویروس محبوب در جهان آشنا میشویم : 

 

bitdefender

 

شماره یک لیست ما در پنج آنتی ویروس محبوب در جهان آنتی ویروس بیت دیفندر است.

Bitdefender در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در بخارست ، جنوب رومانی قرار دارد.

این شرکت بیش از ۱۶۰۰ کارمند در دفاتر در سراسر جهان دارد

Bitdefender Plus نرم افزار ضد ویروس سطح ابتدایی این شرکت است که آن را برای کاربران خانگی بدون مهارت فنی و هر کسی که می خواهد دفاع اساسی در برابر تهدیدات داشته باشد ، ایده آل می کند. از آنجا که ویروس ها تنها خطرات امنیت سایبری نیستند ، Bitdefender Plus مجموعه ای از اولین ویژگی های امنیتی را شامل می شود ، از جمله جلوگیری از باج افزار ، نظارت بر خریدهای آنلاین و معاملات مبتنی بر وب و مدیریت رمز عبور که به کاربران امکان می دهد رمزهای عبور منحصر به فرد برای همه موارد ایجاد کنند ، همه این موارد را به سادگی با استفاده از رابط کاربری آسان از طریق داشبورد نرم افزار امکان پذیر میسازد. بدون شک بیت دیفندر از بهترین آنتی ویروس های حال حاضر در جهان است.

مزایا :

قابل استفاده برای سیستم عامل هایی مانند ویندوز،IOS،اندروید و مک.

نسخه رایگان Bitdefender که در دسترس است  قابلیت شناسایی در زمان واقعی ، دفاع پیشرفته تهدید ، جلوگیری از حمله وب و محافظت در برابر تقلب / ضد فیشینگ را دارد.

معایب :

  • VPN در دسترس است اما با یک اشتراک جداگانه

نسخه پولی :

نسخه پولی شامل Safepay برای انجام معاملات مالی ، محافظت از باج افزار چند لایه و ارزیابی آسیب پذیری است. یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) نیز با هزینه اشتراک اضافی ارائه می شود. هزینه اشتراک برای هر سال مبلغی معادل با ۲۶ دلار است اما نکته ی مثبت این نرم افزار این است که شما میتوانید قبل از خرید یک دوره ۳۰ روزه از این نرم افزار بهره ببرید و در صورت رضایت از آنتی ویروس میتوانید مبلغ را پرداخت کنید.

 

Norton

 

شماره دوم لیست ما در پنج آنتی ویروس محبوب در جهان آنتی ویروس نورتن است.

نورتون اولین نرم افزار آنتی ویروس خود را در سال ۱۹۹۱ و زیر چتر سیمانتک معرفی کرد.آنتی ویروس سیمانتک LifeLock را در سال ۲۰۱۷ خریداری کرد و در سال ۲۰۱۹ ، پس از فروش بخش سازمانی شرکت ، نام آن به NortonLifeLock تغییر یافت. این شرکت در Tempe ، آریزونا مستقر است.

Norton 360 با LifeLock از بهترین آنتی ویروس های شناخته شده برای ویندوز است زیرا به پیشرفت در زمینه حفاظت از ماشین های ویندوز ادامه داده است. قابلیت های سرقت هویت LifeLock به تنهایی به این محصول را متمایز میکند. نسخه های مختلفی از این محصول وجود دارد ، بنابراین کاربران می توانند ویژگی های مورد نیاز خود را انتخاب کنند ، حتی در پایین ترین سطح ، خدمات تعمیر و نگهداری رایانه شخصی (از جمله توانایی تولید بوت راه اندازی سریعتر) و ۲ گیگابایت پشتیبان گیری ابری ارائه می دهد. Norton 360 Standard مانیتورینگ وب دارک ، VPN و ۱۰ گیگابایت پشتیبان گیری از حافظه ابری را ارائه می دهد.

تعداد دستگاهها و میزان فضای ذخیره سازی ابری بر اساس سطح بسته خریداری شده از طرف شما افزایش می یابد. بسته میان رده با اقتصادی Norton 360 با  ۹۹٫۹۹ دلار در سال با مجوز حداکثر پنج دستگاه (از جمله Mac) و ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری است. همچنین این برنامه کنترل والدین ، ​​کنترل زمان یادگیری از راه دور مدرسه ، VPN برای همه دستگاه ها و محافظت از وب کم را ارائه می دهد.

Norton Antivirus Plus با یک مجوز سالانه ۱۴٫۹۹ دلار است.

بسته استاندارد نورتون ۳۶۰ استاندارد ۳۹٫۹۹ دلار در سال برای یک دستگاه است. مشتریان Xfinity به نسخه رایگان نورتون آنلاین دسترسی دارند. همچنین قبل از خرید مهلت تست ۳۰ روزه در اختیار شما قرار میگیرد.

 

مزایا : 

  • محافظت از رایانه شامل فایروال و پشتیبان
  • محافظت عالی در برابر بدافزار
  • مدیریت رمز عبور
  • محافظت از سرقت هویت LifeLock

معایب :

  • شناسایی باج افزار می تواند بهبود یابد
  • هنگام اسکن کامل ، رایانه را کند می کند
  • هزینه بالای اشتراک

 

Webroot

 

شماره سوم لیست ما در پنج آنتی ویروس محبوب در جهان آنتی ویروس وب روت است.

Webroot SecureAnywhere برای تشخیص فیشینگ بسیار عالی است همچنین توانایی اسکن سریع به طور خاص برای Mac ها ارائه می دهد.

 

دفتر وبروت در Broomfield ، کلرادو واقع شده است و در اروپا ، استرالیا و کالیفرنیا دفتر دارد. این شرکت در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و اولین محصول آنتی ویروس خود را در سال ۲۰۰۶ معرفی کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۹ توسط OpenText خریداری شد.

Webroot SecureAnywhere برای Mac انتخاب ما برای محافظت در برابر آنتی ویروس است که برای رایانه های Mac بهترین است. هنوز هم اعتقادی وجود دارد که رایانه های Mac از حملات سایبری در امان هستند و در حالی که بیشتر ویروس ها رایانه های ویندوزی را هدف قرار می دهند ، مکینتاش در برابر سایر بدافزارها ، باج افزارها ، حملات فیشینگ و حتی ویروس های مورد هدف اپل آسیب پذیر هستند.

این نرم افزار دارای رد پای بسیار کمی روی سیستم عامل رایانه شما است اما اسکن های امنیتی بسیار سریع را ارائه می دهد و یکی از بهترین ها در تشخیص فیشینگ است. ارائه آدرس ایمیل هنگام نصب Webroot پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتری و هشدارهای مربوط به تهدیدهای جدید را به کاربر می دهد. برای کسانی که از ویندوز و مک استفاده می کنند ، رابط Webroot در سیستم عامل ها بیشتر از سایر نرم افزارهای ضد ویروس است. تفاوت اصلی این است که Webroot برای Mac شامل فایروال نیست.

Webroot همچنین محصولات SecureAnywhere را فقط برای آنتی ویروس (Mac / PC) ، امنیت اینترنت (برای دستگاه های تلفن همراه و همچنین Mac / PC) و اینترنت کامل ارائه می دهد که فضای ذخیره سازی پشتیبان را ارائه میکند.

 

مزایا :

  • تشخیص فیشینگ عالی
  • اسکن سریع ویروس
  • در هنگام جستجوی آنلاین پیوندهای مخرب را برچسب گذاری میکند

 

معایب :

  • داده های آزمایش محدود

 

 

McAfee

 

شماره چهارم لیست ما در پنج آنتی ویروس محبوب در جهان آنتی ویروس مکافی است.

McAfee Antivirus Plus بهترین گزینه برای چندین دستگاه است زیرا اشتراک های آن با هزینه مناسب از هر دستگاه در خانگی محافظت می کند.

مک آفی در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در سانتا کلارا ، کالیفرنیا است.

McAfee Antivirus Plus یکی از پلتفرم های ضد ویروس است که تعداد فزاینده دستگاه های مورد استفاده در یک خانواده را تشخیص می دهد و این می تواند شامل چهار یا چند سیستم عامل مختلف باشد. اگرچه محافظت ها و ویژگی ها برای Windows و Android بهتر است ، اما محافظت هنوز برای همه دستگاه ها به اندازه کافی خوب است ، بنابراین خانواده ها نیازی به خرید اشتراک های آنتی ویروس چندگانه ندارند.

بسته اصلی تا ۱۰ دستگاه ، پشتیبانی و مرور وب ایمن و همچنین آنتی ویروس را پشتیبانی می کند. اگر یک اشتراک دو ساله خریداری کنید ،برنامه MTP 10 Device برای ۱۰ دستگاه به مدت یک سال در نظر گرفته شده است ، اما  شامل امکاناتی مانند محافظت کامل از شبکه خانگی ، مدیریت رمز عبور ، فضای ذخیره سازی رمزگذاری شده و محافظت در برابر سرقت هویت است. محافظت نامحدود دستگاه در اشتراک های یک ساله نیز موجود است.

 

مزایا :

  • محافظت برای همه دستگاه ها ، از جمله Android و iOS را ارائه می دهد
  • تشخیص بدافزار
  • فایروال قوی

معایب :

  • سیستم کنترل والدین ندارد
  • خدمات کمتری برای محصولات اپل دارد

 

 

Kaspersky

 

شماره پنجم لیست ما در پنج آنتی ویروس محبوب در جهان آنتی ویروس کسپراسکای است.

Kaspersky Free Antivirus انتخاب ما برای بهترین گزینه رایگان است زیرا تقریباً به اندازه نسخه پولی است و نسخه Security Cloud امکانات زیادی را در حسابهای پولی سایر شرکتها ارائه می دهد.

شرکت کسپرسکی توسط یوجین کسپرسکی در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و در دفاتر جهانی در مسکو روسیه مستقر است. آنتی ویروس و محصولات امنیتی آن از پرمصرف ترین محصولات موجود در جهان است.

Kaspersky Free Antivirus محصولی است که به کرات یکی از بهترین راه حل های موجود در زمینه آنتی ویروس و ضد نرم افزار تبدیل شده است. و اکنون کسپرسکی یک نسخه رایگان Security Cloud اضافه کرده است که شامل پوشش آنتی ویروس عالی آن است ، اما همچنین دارای تعدادی ویژگی شگفت آور از جمله VPN رایگان ، مدیریت رمز عبور ، مدیریت حساب آنلاین برای بررسی مشکلات امنیتی و بررسی های امنیتی شخصی است. گزینه های ارائه شده رایگان وجود دارد. شما از ویژگی های Safe Money یا PC Cleaner استفاده نخواهید کرد و مدیریت رمز عبور محدود است اما به طور کلی ، در این نسخه رایگان به همان اندازه ویژگی هایی که در برخی از نرم افزارهای دیگر دارید بهره خواهید برد.

بدون شک اگر به دنبال یک آنتی ویروس رایگان هستید، این گزینه میتواند از بهترین گزینه ها برای شما باشد.

 

مزایا :

  • بسیاری از ویژگی های اضافی رایگان در ارائه ابر امنیتی
  • آنتی ویروس قابل اعتماد
  • کاربر پسند

 

معایب :

  • بدون نسخه پشتیبانی از تلفن
  • روابط سیاسی بین این شرکت و دولت روسیه

 

درباره ما

 

شرکت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با  هدف فعالیت در زمینه راه اندازی و امنیت شبکه  آغاز به کار نمود.موسسین شرکت با بهره گیری از همکاری پرسنل متخصص، فعالیت های خود را به تدریج توسعه و گسترش داده‌اند.شرکت فانوس به عنوان ارائه دهنده محصولات کاربردی و امنیتی تحت شبکه با لایسنس معتبر در ایران شناخته شده و همواره تاکید بر خدمات پس از فروش و کسب رضایت بالای مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.