نحوه ی رفع ارور آنتی ویروس نود ۳۲

در این مطلب نحوه ی رفع ارور آنتی ویروس نود ۳۲  را به شما آموزش می دهیم امیدواریم پاسخ خودتان را در این مطلب از کارشناسان فانوس دهکده بگیرید اما در صورتی که شما پس از خواندن این مطلب سوالی برای تان باقی مانده باشد می توانید در قسمت نظرات کاربران پرسش های خودتان را از کارشناسان آنلاین بگیرید.

همواره بدون شک یکی از پرکاربرد ترین و قدیمی ترین آنتی ویروس ها برای سیستم های کامپیوتری آتی ویروس نود ۳۲ می باشد اما قدیمی بودن شرکت این ضد ویروس باعث نمی شود که ارور نداشته باشد به همین خاطر در ادامه ی این مطلب برخی ارور و خطا های این نرم افزار کامپیوتری را برای تان بازگو خواهیم کرد.

مطالب مرتبط: آنتی ویروس سیمانتک

رفع ارور لایسنس نود ۳۲

معمولا پس از این که شما نسخه ایی از این نرم افزار را بر روی سیستم تان نصب کرده باشید،این برنامه از شما می خواهد تا گواهینامه یا مجوز نصب را که به صورت کد های مختلف می باشد را در باکس معینی قرار دهید.

همواره روش های مختلفی برای دریافت کد های لایسنس وجود دارد و وب سایت هایی نیز وجود دارند که به صورت رایگان این کد ها را در اختیار شما قرار می دهند اما توجه داشته باشید که لایسنس رایگان نود ۳۲ کمی غیر ایمن می باشد به گونه ایی که ممکن است سیستم شما مورد تهاجم افراد هکر قرار گیرد.

اما در صورتی که شما از وب سایت های معتبر این گواهینامه ها را خریداری نمایید هیچ گونه ایراد و مشکلی برای سیستم تان پیش نمیاید اما نکته ایی که در این قسمت قرار دارد این است که شما پس از خرید و قرار دادن لایسنس های این آنتی ویروس ممکن است………. با ارور ها و خطاهایی روبرو شود به همین خاطر در این مطلب برخی آموزش هایی را مربوط به رفع ارور در اختیارتان قرار می دهیم.

خطای Activation failed/Invalid License Key کدارور: ACT.5

معمولا ابتدایی ترین اروری که نود ۳۲ پس از نصب و قرار دادن کد خطا می دهد کد ارور ACT.5 می باشد.اما این کد خطا چیست؟

رفع ارور آنتی ویروس نود ۳۲ ACT.5

پس از این که کد لایسنس را از فروشگاه های معتبر خریداری می نمایید معمولا کد مربوطه با استفاده از ایمیل فروشنده به شما ارسال خواهد شد شما برای این که با کد خطای ACT.5 روبرو نشوید می توانید کدی که از طریق ایمیل برای شما ارسال شده است را کپی نمایید و در باکس مخصوص جای گذاری نمایید.

اما در صورتی که با استفاده از این ترفند همواره با این کد خطا روبرو شدید می توانید با فروشنده این محصول یا از طریق تیکت زدن به شرکت نود ۳۲ این مشکلات را رفع نمایید معمولا این خطا بنا بر اشتباه بودن کد لایسنس،منقضی بودن،کنسل شدن گواهینامه و عدم هم خوانی کد با محصول نمایان می شود.

آنتی ویروس شرکتی

اکثر اوقات نحوه ی رفع ارور آنتی ویروس نود ۳۲ به آسانی می باشد به طوری که در همه ی وقت ها این خطاها از سوی کاربران اتفاق میوفتد.

Activation Failed – Canceled license کد ارور: ACT.17

اما در مواقعی نیز ممکن است پس از نصب این برنامه شما با کد خطای ACT.17 روبرو شوید اما کد خطای ۱۷ به چه معنی می باشد؟

 رفع ارور Activation Failed – Canceled license

معمولا نحوه ی رفع ارور آنتی ویروس نود ۳۲ به آسانی می باشد اما این اتفاقات بنا به اشتباهاتی که به صورت سهوی یا عمدی از سوی شما رخ می دهد اتفاق می افتاد. خطای Activation Failed – Canceled license ACT.17 به این معنا می باشد که شما کد لایسنسی را که از فروشگاه ها خریداری کرده اید را با فرد یا کاربر دیگری به اشتراک گذاشته اید اما در صورتی که شما این کار را انجام نداده اید می توانید سریعا به فروشندگان مربوطه تماس بگیرید و از آن ها تقاضا کنید که مشکلات تان را حل نمایند.

The activation key you entered has already expiredکد ارور: ACT.7 cont

خطایی دیگر که برای شما شاید اتفاق بیوفتد کد ACT.7 می باشد اما این کد به چه معنا می باشد؟

رفع ارور The activation key you entered has already expired

این کد خطا بنا به منقضی شدن گواهینامه ی شما اتفاق می افتد شما برای این که این کد خطا را از بین ببرید می توانید مجددا لایسنس نود۳۲ را تمدید نمایید.

در این مطلب آموزشی اطلاعاتی راجع به نحوه ی رفع ارور آنتی ویروس نود ۳۲ در اختیار تان قرار دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای تان آموزنده و مفید قرار گرفته شده باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.