لیست آنتی ویروس های رایگان

 

دراین مطلب لیست آنتی ویروس های رایگان به همراه نقاط قوت و ضعف این ابزار ها را در اختیارتان میگذاریم.

برای در امان ماندن در برابر ویروس ها می توانید از بهترین آنتی ویروس استفاده نمایید.

۱-بیت دیفندر (Bit Defender)

بیت دیفندر (Bit Defender) لیست آنتی ویروس های رایگان

نسخه ی رایگان این نرم افزار از لحاظ حجمی سبک می باشد.این نرم افزار قسمت های اسکن خوش قالبی دارد.بیت دیفندر دارای سرعت بالایی می باشد این امر باعث شده است این نرم افزار از سایر نرم افزار ها عبور کند و در رتبه ی اول قرار بگیرد.

در نرم افزار رایگان این آنتی ویروس قسمتی وجود دارد که به آن اتو پالت می گویند.این ابزار مدیریت ویروس ها را آسان تر می کند.باعث حذف ویروس ها می گردد.قبل از اجرای برنامه شما اجازه ی دسترسی به این ابزار را می دهید که باید به این برنامه اعتماد نمایید.

این امر یک مقداری آزار دهنده می باشد چرا که قبلا ابزار هایی وجود داشتند که فایل های خود برنامه را به عنوان ویروس معرفی می کردند.

بنابر این در ویندوز اختلال ایجاد می شد.این برنامه هوشمند و بهینه طراحی شده است و گاهی اوقات مجبور هستید تبلیغ های این برنامه را تحمل نمایید.

لیست آنتی ویروس های رایگان بسیار زیاد بوده بنابر این ما در این مقاله به بررسی مختصری از آن ها می پردازیم.

۲-Avast

AVAST لیست آنتی ویروس های رایگان

 

در سال ۲۰۱۶،آواست با خریداری کردن avg سبب شد که این آنتی ویروس را نیز برای خودش به تملک در آورد.شرکت اواست اعلام کرده که میخواهد این دو نرم افزار را باهم تبدیل به یک نرم افزار کند.

اواست نسخه ی رایگانی را در اختیار کاربران قرار داده که حالت گیمینگ دارد.

این حالت باعث می شود در زمانی که شما در حال بازی با کیفیت بالا هستید،آنتی ویروس سیستم شما را به کار نگیرد  و هیچ تلیغی مزاحم شما نشود.

در جدید ترین نسخه این برنامه قابلیت های خوبی اضافه گردیده است که یکی از آن ها سیستم مدیریت رمز می باشد.

شما قادر هستید با مراجعه کردن به قسمت تنظیمات این سیستم را فعال کنید.

۳-سوفوس هوم(sophes home)

سوفوس هوم(sophes home) لیست آنتی ویروس های رایگان

 

سوفوس هوم یکی از ابزار های دقیق برای نصب بر روی سیستم یا کامپیوتر شما می باشد.این نرم افزار در مقابل سایر رقبا آپشن های زیادی را دارا می باشد.

پس از این که این ابزار را نصب کردید،انتی ویروس به حالت استاندارد قرار داده شده یکی از آپشن هایی که دارا می باشد این است که فضای مرورگر شما را به حالت امن در می آورد.این ابزار برای مدیریت کودکان در فضای اینترنت کمک بزرگی به پدر و مادر ها انجام داده است.

۴-کسپرسکی

 

 

کسپرسکی لیست آنتی ویروس های رایگان

نسخه پرمیوم این نرم افزار همیشه به عنوان بهترین آنتی ویروس شناخته شده است.اما نسخه رایگان این نرم افزار هم همانند نسخه پرمیوم آن قابلیت هایی را دارا می باشد.این ابزار به امنیت در مقابل ویروس ها را برای سیستم شما تضمین می نماید.محیط کاربری این نرم افزار ساده می باشد و شما به راحتی میتوانید با استفاده از این برنامه سیستم خود را اسکن کنید.این ابزار بسیار دقیق عمل میکند.این نرم افزار با سرور های پرمیوم خود در ارتباط بوده و به راحتی می تواند ویروس ها را تشخیص دهد.

۵-آویرا(Avira)

AVIRA

آویرا نیز مانند سایر رقبا،در مقابله با ویروس ها و هم چنین بد افزار ها قدرت فوق العاده بالایی را دارا می باشد.این افزونه بدون این که فشار سنگینی بر روی سیستم شما وارد کند به مقابله با این بد افزار ها می پردازد.محیط کاربری زیبای این نرم افزار باعث تمایز بین این ابزار با سایر رقبا شده است.

اگر بخواهیم عیب های این نرم افزار را شرح دهیم در واقعیت این نرم افزار با تبلیغات فراوان و آزار دهنه ایی که دارد،باعث تداخل کاربر می شود.

این تبلیغات باعث شده است کابران زیادی از آویرا استفاده نکنند.

۶-Avg

AVG

طبق آزمایش ها و تست هایی که بر روی Avg قرار گرفته شده است،نشان می دهدکه این ابزار توانایی فوق العاده بالایی در مقابله با بد افزار ها دارا می باشد.در این حین هیچ گونه فشاری را بر روی سیستم شما وارد نمی کند.

نقطه ی منفی این نرم افزار این است که ابزار ضد فیشینگ آن به خوبی AVAST عمل نمی کند بنابر این در مقایسه،AVAST ابزاری با قابلیت تر به شمار می آید.

رییس کمپانی AVAT اعلام کرده است که در آینده ایی نزدیک شاهد ادغام این دو نرم افزار خواهیم بود.این ابزار احتمالا دارای دوبرابر قدرت و محافظت بالایی داشته باشد.

همانطور که در بالا گفته شد لیست آنتی ویروس رایگان بسیار زیاد بوده بنابر این امید واریم در آینده لیست هایی دیگر در اختیارتان بگذاریم.

 

 

 

 

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.