بیت دیفندر

آنتی ویروس بیت دیفندر، محافظ امنیت سیستم‌های کامپیوتری شما است. این ضد ویروس قدرتمند با ویژگی‌های مطلوبی که دارد، ثابت کرده که نرم افزاری کارآمد است. اما شناخت شما از ضد ویروس بیت دیفندر در چه سطحی است؟ آیا می‌دانید قابلیت‌های آن کدام است؟ برای یافتن پاسخ این سوالات حتماً با ما همراه باشید.

 

آنتی ویروس بیت دیفندر

ویروس‌ها دشمن سیستم‌های کامپیوتری شما هستند. وقتی به سیستم شما راه پیدا کنند، بخش‌های مختلف از آن را با اختلال روبرو خواهند کرد. با ورود ویروس‌ها فایل‌های اجرایی کامپیوتر آسیب می‌بیند و از سرعت سیستم کاسته خواهد شد. البته آسیب ویروس‌ها به همینجا ختم نمیشود؛ برخی اوقات عوامل مخرب اطلاعات را قفل کرده و یا آن را سرقت می‌کنند. همچنین ورود ویروس ها، سیستم را آماده هک خواهد کرد.

ویروس‌ها و به طور کلی عوامل مخرب، از راه‌هایی مانند فلش مموری، دیسک، اینترنت، بلوتوث و… وارد سیستم شده و عملیات تخریب را آغاز می‌کنند. برای ممانعت از ورود آن‌ها راهی ندارید جز اینکه یک آنتی ویروس قدرتمند به روی سیستم خود نصب نمایید.

آنتی ویروس‌ها انواع مختلفی دارند. یکی از بهترین نمونه از آن‌ها، بیت دیفندر است که ویژگی یک آنتی ویروس قدرتمند و سریع را در آن می‌بینید. با نصب این آنتی ویروس، خیالتان از بابت امنیت سیستم آسوده خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این آنتی ویروس با ما همراه باشید.

 

محافظت آنتی ویروس بیت دیفندر

در میان محصولات محافظتی که ضد عوامل تخریب کننده هستند، دیفندر نامی شناخته شده است. آزمایشاتی که به منظور بررسی قدرت آنتی ویروس در محافظت از سیستم انجام شده، ثابت می‌کند که بیت دیفندر نه تنها عوامل تخریب را می‌یابد و خنثی می‌کند، بلکه برخی از قسمت‌های برنامه را به شکل رمزنگاری بازیابی خواهد کرد.

وقتی آنتی ویروس بیت دیفندر تهدیدها را شناسایی می‌کند، آن را توسط سیستم چند لایه‌ای حذف خواهد کرد. بیت دیفندر، روش‌های مختلفی را برای از بین بردن ویروس‌ها اتخاذ می‌کند. در واقع این سیستم بر اساس رفتارهای متغیر ویروس ها، بهبود یافته و تغییراتی پیدا کرده است.

نسخه رایگان ضد ویروس بیت دیفندر، بخشی از ویژگی‌های آنتی ویروس بیت دیفندر را دارا است و در همان حال هم نسبت به بسیاری از رقبا جلوتر است. اما اگر می‌خواهید عملکرد بهتری از آنتی ویروس در تشخیص و بین بردن بدافزارها و ویروس‌ها ببینید، به دنبال خرید نسخه اصلی باشید.

قابلیت‌های ضد ویروس بیت دیفندر

همه ما انتظاراتی از یک آنتی ویروس ایده آل داریم و به دنبال گزینه‌ای هستیم که معیارهای ذهنی ما را داشته باشد. نتیجه نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که بیت دیفندر، انتظارات شما از یک ضدویروس بی‌نظیر را برآورده خواهد کرد. در ادامه با امکانات ارزشمند آن آشنا خواهیم شد.

امکانات آنتی ویروس بیت دیفندر:

 

  • آنتی ویروس بیت دیفندر با ویندوز ۷.۸. ۱ و ویندوز ۱۰ سازگار است.
  • آپدیت نرم‌افزار بیت دیفندر به صورت اتوماتیک در طول روز انجام می‌شود.
  • دیواره آتش آنتی ویروس بیت دیفندر، رفت و آمدهای اینترنتی را دقیقاً زیرنظر می‌گیرد.
  • این ضد ویروس با اسکن خودکار، ویروس‌ها را شناسایی و به حذف آن‌ها اقدام خواهد کرد.
  • مدیریت سیستم آنتی ویروس بیت دیفندر، فعالیت کاربران را به صورت کامل مدیریت می‌کند.
  • به علاوه ابزاری برای کمک به افزایش سرعت ویندوز و بهینه‌سازی سیستم در این آنتی ویروس وجود دارد.
  • این آنتی ویروس، امنیت کامل سیستم، در برابر تهدیدات اعم از نفوذ بدافزارها و ویروس‌ها را تضمین خواهد کرد.
  • طراحان بیت دیفندر، ابزاری برای آن در نظر گرفته‌اند که با این ابزار می‌توان از اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه کرد.
  • به غیر از آنتی ویروس، چندین نرم‌افزار امنیتی قدرتمند مانند آنتی اسپم و آنتی اسپای برای آن در نظر گرفته شده است.
  • دومین ابزار کاربردی در ضد ویروس بیت دیفندر، با هدف کنترل دسترسی فرزندان و محدود کردن دسترسی آن‌ها در اینترنت، طراحی شده است.

 

مسدود کردن سایت‌های مخرب؛ قابلیت جالب آنتی ویروس بیت دیفندر

قابلیت ویژه آنتی ویروس بیت دیفندر که توجه بسیاری از افراد را جلب نموده، این است که می‌تواند از صفحات وب محافظت کند و لینک‌های مخرب و برخی سایت‌های عامل تهدید را مسدود سازد. نتیجه پژوهش‌های صورت گرفته در این زمینه بسیار مثبت و امید بخش بود. براین اساس بیت دیفندر توانست ۶۵ درصد از لینک‌های مخرب را مسدود و بخشی از آن را مدیریت نماید که این در مقایسه با بسیاری دیگر از آنتی ویروس‌های شاخص و شناخته شده، کمی بیشتر بوده و رتبه بهتری به بیت دیفندر می‌دهد.

اگر شما با رایانه خود وارد یک سایت قانونی شوید، کلیه ردیاب‌های اینترنتی ناشناس از سوی ضد ردیاب اینترنتی شناسایی و مسدود خواهد شد. البته به شرط آنکه شما تنظیمات دیفندر را در کروم یا هر مرورگر دیگری فعال کرده باشید.

با آنتی ویروس بیت دیفندر چگونه رمز خود را مدیریت کنیم؟

آنتی ویروس بیت دیفندر، بخشی دارد که از آن به عنوان Wallet یاد می‌شود. در این بخش شما کاربران می‌توانید رمزهای خود را مدیریت کنید. شما در این بخش اطلاعات شخصی خود اعم از روز تولد، شماره تلفن، آدرس ایمیل، نشانی منزل، کد ورود به برنامه‌های مختلف، شماره کارت، رمز وای فای و… را به صورت طبقه‌بندی شده ثبت نمایید. والت، امکان ساخت چندین پایگاه رمز عبور را می‌دهد و کلیه سیستم‌های دارای بیت دیفندر شما را به یکدیگر متصل می‌کند.

با نصب آنتی ویروس بیت دیفندر پلاس، می‌بینید که افزونه والت، به صورت خودکار روی فایرفاکس و اکسپلورر نصب شده است. اگر از مرورگر کروم استفاده می‌کنید نیز این افزونه را خواهید داشت. اما ظاهراً مرورگر Opera و Edge از این افزونه پشتیبانی نمی‌کنند.

 

 

قدرت آنتی ویروس بیت دیفندر در ویروس کشی

آنتی ویروس بیت دیفندر، قابلیت اسکن سریع بخش‌های آلوده در سیستم را به کاربران می‌دهد. شما می‌توانید تنظیمات آنتی ویروس را با عملکرد مورد نیاز خود تطبیق دهید که البته کارکرد آن با پیکربندی سطح حرفه‌ای قابل مقایسه نیست.

سرعت اسکن آنتی ویروس بیت دیفندر برای کاربران مناسب است. اسکن معمولی، در سه مرحله فرایند ویروس‌یابی را انجام می‌دهد. در دور اول هر ۵۰ گیگابایت از اطلاعات شما در عرض ۲۵ دقیقه مورد بررسی قرار می‌گیرد و مرحله بعد تنها ۶ دقیقه به طول می‌انجامد. اسکن سومین مرحله نیز در عرض ۶ ثانیه به اتمام می‌رسد.

و اما اسکن سریع ضد ویروس بیت دیفندر؛ این فرایند کمتر از ۳۰ ثانیه به طول می‌انجامد و در این مدت زمان، کامپیوتر به صورت کامل تست خواهد شد.

آنتی ویروس بیت دیفندر، قابلیت چند اسکن همزمان را دارد و این کار را بدون کوچکترین مشکلی انجام می‌دهد. مثلاً شما می‌توانید کل سیستم را اسکن کنید و در این فاصله فایل‌های ارسال شده را جداگانه اسکن نمایید.

 

شرکت فانوس ارائه دهنده لایسنس معتبر محصولات آنتی ویروس در ایران می باشد.این شرکت همواره در ضمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش سعی مینماید تا مشتریان عزیز از عملکرد این شرکت رضایت حداکثری را دارا باشند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.