انتی ویورس شید

آنتی ویروس شید، از جمله آنتی ویروس‌های بسیار محبوب و پرطرفدار است. محیط بسیار ساده، سرعت بالا، بروزرسانی آسان و… از ویژگی‌های آنتی ویروس شید بوده و باعث شده کاربران ایرانی برای افزایش امنیت سیستم‌های خانگی خود به سراغ آن بروند.

 

آنتی ویروس چیست و بهترین آن کدام است؟

آنتی ویروس، نرم افزاری است که به پاکسازی و ممانعت از ورود عوامل مخرب از جمله ویروس‌ها به کامپیوتر می‌پردازد. این برنامه کامپیوتری فایل‌ها را مرور می‌کند و پس از تشخیص ویروس‌ها و بدافزارهای مختلف، اقدام به حذف و پاکسازی آن‌ها خواهد کرد.

یادتان باشد اگر عوامل مخرب و ویروس‌های مختلف به کامپیوتر شما راه پیدا کنند، تخریب زیادی ایجاد خواهند کرد؛ به همین دلیل شما دیگر نمی‌توانید مانند گذشته از کارایی آن بهره‌مند گردید. بهترین راه نصب یک آنتی ویروس قدرتمند است. امروزه نمونه‌های خارجی و ایرانی از ضد ویروس، قابل خریداری از منابع معتبر است که در میان آن‌ها آنتی ویروس شید از بهترین‌ها است.

وظیفه مهمی که آنتی ویروس شید بر عهده دارد، در قدم اول کشف عامل مخرب است. شناسایی و تعیین هویت ویروس در وهله دوم و در انت‌ها پاکسازی یا اصلاح ویروس، اقدامی است که ضد ویروس شید در راستای حفاظت از سیستم شما انجام می‌دهد.

از قدرت آنتی ویروس شید چه می‌دانید؟

یکی از مهمترین امتیازات آنتی ویروس شید استفاده همزمان از دو موتور خارجی برای شناسایی و از بین بردن ویروس‌ها است. تلفیق دو موتور، نقاط ضعف آنتی ویروس را می‌پوشاند و نقاط قوت آن‌ها را نمایان‌تر خواهد کرد. هر کدام از این دو موتور از روش منحصر به فردی برای یافتن ویروس‌های ناشناخته استفاده می‌کنند. به همین دلیل قدرت بالایی در پیدا کردن و نابودی ویروس‌ها دارند. یکی از این موتورها، موتور شناسایی نود ۳۲ بوده و دیگری موتور شناسایی آویرا است. این دو در کنار هم سدی نفوذ ناپذیر در مقابل ویروس‌ها ایجاد می‌کنند.

ضدویروس شید، از سیستم یو اس بی‌نیز محافظت کرده و از ورود آلودگی‌های ویروسی از این قسمت ممانعت خواهد نمود. با نصب آنتی ویروس شید، مدت زمان بین تولید ویروس تا شناسایی آن کوتاه خواهد شد.

آنتی ویروس شید چگونه از USB محافظت می‌کند؟

همانطور که می‌دانید بخشی از ویروس‌هایی که به سیستم کامپیوتری راه می‌یابند و آن را آلوده می‌کنند، از طریق USB است. بسیاری از صاحب نظران بر این باورند که ضد ویروس شید، جایگزینی مناسب برای سیستم‌های محافظت از یو اس بی‌است. (منظور یو اس بی‌سکیوریتی است)

عملکرد آنتی ویروس شید در مقابل ویروس‌های USB واقعاً عالی است. این ضد ویروس، اتوران‌ها را به درستی شناسایی می‌کند و فایل‌های فلش درایو را به خوبی اسکن می‌کند. لذا هیچ راهی برای آلوده شدن سیستم وجود نخواهد داشت.

محیط ساده آنتی ویروس شید

آنتی ویروس شید، تنها یک نرم‌افزار ضد ویروس فارسی شده نیست. بلکه طراحان آن سعی کرده‌اند با تکیه بر ظرافت و خلاقیت خود، محیط آن را مطابق با فرهنگ، سلیقه، زبان و آداب ایرانی طراحی نمایند. در واقع محیط آن برای کاربران ایرانی آشنا است و لذا آن‌ها به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

وقتی شما به عنوان یک کاربر ایرانی، ضدویروس شید را تهیه می‌کنید، مراحل نصب تا فعال‌سازی را با خیال آسوده طی خواهید کرد. راهنمای آنلاین ضدویروس شید، در خدمت شما است و پشتیبانی تلفنی برای نصب و استفاده از این آنتی ویروس در نظر گرفته شده است.

همانطور که اشاره کردیم ضد ویروس شید با زبان فارسی طراحی شده و این یکی از نقاط قوت آنتی ویروس برای ما فارسی زبان‌ها است.

آنتی ویروس شید؛ کارآمد در موقعیت‌یابی

سیستم‌های کامپیوتری از جمله لپ تاپ و تبلت همواره با خطر مفقودی و سرقت روبرو هستند. اما آیا می‌دانید نقش ضد ویروس شید در این زمینه چیست چه کمکی به شما می‌کند؟

آنتی ویروس شید به سامانه ضد سرقت مجهز است. لذا موقعیت دستگاه شما را به صورت لحظه به لحظه ثبت می‌کند و در صورت نیاز اطلاعات لازم درباره مکان دقیق آن را به شما نشان خواهد داد. البته این وظیفه شما کاربران است که بخش ضد سرقت شید را فعال کنید.

با این قابلیت آنتی ویروس شید، از افزایش ایمنی سیستم خود نهایت بهره مندی را خواهید داشت. با این قابلیت نیازی به سیستم جی بی‌اس در رایانه ندارید و آنتی ویروس با عملکردی عالی موقعیت رایانه را گزارش می‌کند.

سبکی و سرعت رایانه با آنتی ویروس شید

ضد ویروس شید در کنار محافظت همه جانبه از رایانه شما، سرعت و سبکی سیستم را به بهترین شکل حفظ می‌کند. این ضد ویروس از سامانه هوشمند بهینه ساز بهره‌مند است و این باعث شده که با نصب آن از کارایی و سرعت آن کم نشود. شما می‌توانید هنگام کار با ویندوز از حداکثر سرعت در اجرای برنامه‌های مختلف بهره‌مند شوید.

وقتی این آنتی ویروس بر روی رایانه نصب و اجرا می‌شود، در گام نخست فایل‌ها و برنامه‌های مختلف را بررسی کرده و ویروس‌ها را شناسایی خواهد کرد. پس از آن تنها وظیفه محافظت از ورود ویروس‌ها بر عهده این ضد ویروس است.

 

بروزرسانی آسان آنتی ویروس شید

برای بهره مندی از کلیه قابلیت‌های آنتی ویروس شید و برای آنکه ضد ویروس بتواند با تمام توان به مقابله با ویروس‌ها بپردازد، باید آن را بروزرسانی کنید. طراحان ضد ویروس شید، با ساخته شدن ویروس‌های جدید، به بررسی و جمع آوری الگوهای نرم افزاری آن‌ها می‌پردازند و در بروزرسانی نرم افزار، آن را اعمال خواهند کرد.

بروزرسانی آنتی ویروس شید واقعاً آسان و بی‌دردسر است. در واقع این نرم‌افزار به صورت خودکار خود را بروزرسانی می‌کند و نیازی نیست شما کاربران کار خاصی انجام دهید.

اگر رایانه شما به صورت خودکار به اینترنت متصل باشد. ضدویروس شید، روزی دو بار (حداقل) تازه‌ترین فایل‌های ویروس‌یاب را از سرویس دهنده شید دریافت می‌کند. بدین ترتیب سیستم شما از هر گونه ویروس جدید در امان خواهد بود.

وقتی تصمیم می‌گیرید با استفاده از یک آنتی ویروس از سیستم خود محافظت کنید، ده‌ها گزینه به ذهن می‌رسد. اما ما برای کاربران ایرانی استفاده از ضد ویروس شید را پیشنهاد می‌دهیم. مطمئن هستیم که ایرانی‌ها از محیط ساده این نرم‌افزار استقبال خواهند کرد. در این مقاله سعی کردیم شما را با این آنتی ویروس ارزشمند آشنا کنیم. اگر تصمیم به خرید آنتی ویروس اورجینال  دارید، هم اکنون می‌توانید از طریق سایت ما اقدام نمایید.

شرکت فانوس ارائه دهنده لایسنس معتبر محصولات آنتی ویروس در ایران می باشد.این شرکت همواره در ضمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش سعی مینماید تا مشتریان عزیز از عملکرد این شرکت رضایت حداکثری را دارا باشند.

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.