ضرورت وجود آنتی ویروس برای گوشی های آیفون

همان طور که می دانید بسیاری از آنتی ویروس ها برای سیستم عامل های ios وجود دارد.در این مطلب ضرورت وجود آنتی ویروس برای گوشی های آیفون را مورد بررسی قرار می دهیم.

در مقالات گذشته بیان کردیم که برای بالابردن امنیت سیستم های خود می بایست از آنتی ویروس ها استفاده کنیم.استفاده از آنتی ویروس ها هر یک دارای مزایا و معایبی می باشد.برای این که از ورود بد افزارها و ویروس ها در سیستم های خود جلوگیری کنیم می بایست از آنتی ویروس های مناسبی استفاده کنیم.استفاده از این نوع نرم افزار ها باعث می شود دیگر ویروس ها توانایی دسترسی به اطلاعات مهم شما را نداشته باشند.

نصب این دسته از نرم افزارها برای هر سیستم عاملی به خصوص سیستم عامل ios نیز پیشنهاد می شود.

محافظت از ios

همان طور که می دانید برای این که بخواهیم سیستم های خود را از ورود فایل های مزاحم و بد افزار ها محافظت قرار دهیم می بایست از نرم افزارهایی استفاده کنیم.اما طبق آخرین سخنانی که شرکت آیفون در این زمینه برای کاربران شرح داده است این است که تکنولوژی به کار رفته در ساخت گوشی های آیفون و آیپد به گونه ایی است که هر گونه فایل های مزاحم و بد افزار هایی را که خواستار ورود به تلفن همراه شما می باشند را این تکنولوژی اجازه ورود به این دسته بد افزار ها نداده و در نتیجه در برابر بد افزار ها و فایل های مخرب به خوبی مقاومت نشان می دهد.اما اگر شما از سیستم عامل ios استفاده می کنید،آیا به همین تکنولوژی که در ساخت این دسته گوشی ها به کار رفته بسنده می کنید یا خیر؟

اکثر کارشناسان تکنولوژی برای کاربران ios پیشنهاد می دهند که برای در  امان ماندن در برابر فایل های مخرب می بایست از نرم افزارهای آنتی ویروس مناسب نیز استفاده کنند چرا که ممکن است در مواقعی تکنولوژی به کار رفته در تلفن های همراه آیفون دچار مشکل گردیده و توانایی مقابله با ورود این فایل های مخرب را نداشته باشد.این نکته یکی از نکات ضرورت ضرورت وجود آنتی ویروس برای گوشی های آیفون می باشد.

نصب برنامه از طریق اپ استور

همان طور که می دانید کشور عزیز ما ایران مورد تحریم شرکت اپل نیز می باشد.در کشور ما ایران بسیاری از انسان ها از تلفن همراه های اپل استفاده می کنند.کاربرانی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند،ممکن است در مواقعی برای نصب برنامه ها و بازی ها در اپ استور دچار مشکل شوند و نتوانند برنامه های مورد نظرشان را از این طریق نصب کنند در این مواقع برای نصب نرم افزار ها و بازی ها کاربران از طریق موتورهای جست و جو اقدام می کنند.

پیشنهاد می کنیم قبل از این که برنامه های مورد نظرتان را از طریق موتورهای جست و جو دریافت کنید از آنتی ویروس های مناسب استفاده کنید،در ادامه ضرورت وجود آنتی ویروس برای گوشی های آیفون را برای شما به طور تخصصی توضیح خواهیم داد.

بعد از این که از طریق موتور های جست و جو برای دریافت برنامه ها اقدام کردید ممکن است وب سایت هایی را که لینک دانلود این نرم افزارها را برای شما قرار داده اند دارای فایل های مخرب و ویروسی باشند در این صورت بدون این که شما متوجه شوید ویروس ها به راحتی به درون گوشی شما نفوذ می کنند و اطلاعات موجود در گوشی شما را مورد آسیب قرار می دهند.

برای نصب برنامه های آیفون ضرورت وجود آنتی ویروس برای گوشی های آیفون به شدت توصیه می شود.

دانلود آنتی ویروس های مناسب برای آیفون

در این مطلب بیان کردیم که چرا باید از آنتی ویروس در تلفن های همراه آیفون استفاده کنیم.سعی کنید قبل از این که بخواهید این ضد ویروس ها را دانلود کنید،از وب سایت هایی که کاملا معروف و مشهور در زمینه تکنولوژی می باشند،این نرم افزار ها را دریافت کنید.دانلود کردن آنتی ویروس ها از نوع وب سایت ها مزایایی دارد که در آینده به بررسی مزایای دانلود آنتی ویروس از وب سایت های معروف می پردازیم.

در این مقاله ضرورت وجود آنتی ویروس برای گوشی های آیفون را مورد بررسی قرار دادیم.امیدواریم با انتشار این مطلب قدم بزرگی برای مقابله با این نوع بد افزار ها برای شما برداشته باشیم.

برای دریافت آنتی ویروس رایگان می توانید به قسمت ها مربوطه در وب سایت مان مراجعه نمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.