بهترین آنتی ویروس ها برای IOS

بهترین آنتی ویروس ها برای IOS – ما از نظر فناوری در یک لحظه پویا زندگی می کنیم. حتی مجرمان از فن آوری بیشتری بهره مند شده اند و از راه های ابتکاری برای سرقت اطلاعات حساس ، هویت و / یا پول شما استفاده می کنند یا به سادگی دستگاه شما را با بدافزار آلوده می کنند که این کار بی فایده است.

کاربران آیفون ممکن است در معرض خطر کمتری از این تهدیدها نسبت به کاربران رایانه شخصی باشند ، اما کاملاً در برابر آنها ایمن نیستند.

با توجه به اینکه امروزه چه تعداد عملیات حساس بر روی آیفون های ما انجام می شود ، انجام اقدامات احتیاطی لازم در قالب یک آنتی ویروس خوب ، یک راهکار عاقلانه است.

 

۱٫ Avast Security & Privacy

 

Avast دارای انبوهی از محصولات امنیتی قدرتمند برای سیستم عامل های مختلف است و iOS نیز از این قاعده مستثنی نیست. برنامه آیفون آن – امنیت و حریم خصوصی Avast – به صورت رایگان در دسترس است ، اگرچه برخی از ویژگی های فوق پیشرفته هنوز برای نسخه ممتاز آن محفوظ است.

به عنوان مثال ، اسکن تهدیدها و آسیب پذیری ها ، مسدود کردن وب سایت مخرب ، امنیت Wi-Fi و نکات محرمانه رایگان است.

شما همچنین برای یک حساب از Identity Protection و همچنین Photo Vault برخوردار هستید که ۴۰ عکس شما را در یک پوشه رمزگذاری شده و مخفی ذخیره می کند و با استفاده از PIN ، Face ID یا Touch ID از آنها در برابر افراد بیش از حد کنجکاو محافظت می کند. از زمان بروزرسانی در ژوئن ، می توانید چندین عکس را به کتابخانه وارد کنید.

اگر هزینه نسخه برتر را بپردازید ، Identity Protection برای همه حسابهای شما در دسترس است و Photo Vault می تواند تمام عکسهای شما را نگه دارد ، نه فقط ۴۰ عکس.

نسخه برتر همچنین از VPN محافظت می کند که ترافیک اینترنت شما را در هر شبکه رمزگذاری می کند..

مطمئن نیستید که آیا آن را دوست دارید؟

 

جای نگرانی نیست ، اگر اشتراک سالانه را انتخاب کنید یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه و اگر عضویت ماهانه را می گیرید یک دوره ۷ روزه وجود دارد. توجه داشته باشید که قبل از پایان دوره آزمایشی باید اشتراک را لغو کنید مگر اینکه بخواهید با پرداخت کل هزینه ادامه دهید.

 

 

۲٫ Avira Mobile Security

 

می توانید اطمینان داشته باشید که Avira Mobile Security هوای شما را دارد زیرا محصول یک شرکت امنیتی برنده جایزه با بیش از ۳۰ سال تجربه در محافظت از دستگاه های ما است.

همچنین برای محافظت از آیفون شما ، بهترین ها را ارائه می دهد – VPN رایگان برای پنهان نگه داشتن فعالیت های اینترنتی و ایمن بودن داده ها ، محافظت از هویت برای بررسی اینکه آیا ایمیل شما به بیرون درز کرده است ، محافظت از وب در برابر وب سایت های آلوده و تلفن یاب و آژیر ضد سرقت که به همه افراد در نزدیکی تلفن شما هشدار می دهد که توسط شخصی که آن را در دست دارد به سرقت رفته است.

اما فقط اینها گوشه ای از مزایای این آنتی ویروس برای سیستم عامل IOS است.

می توانید یک لیست سیاه از شماره تلفن هایی که نمی خواهید تماس بگیرید و همچنین پیام های ناخواسته و پیام های ناخواسته را مسدود کنید.

 

ویژگی مسدود کننده تماس

 

علاوه بر این ، کاربران آمریکایی و کانادایی می توانند از ویژگی مسدود کننده تماس های کلاهبرداری استفاده کنند. این برنامه می تواند تمام دستگاه های متصل به Wi-Fi شما را اسکن کند و به شما امکان می دهد مخاطبین خود را در ایمیل ، Google Drive یا Dropbox پشتیبان بگیرید و بازیابی کنید.

 

ویژگی آنالیزگر دستگاه

 

علاوه بر این ، ویژگی آنالیزگر دستگاه به شما امکان می دهد تا میزان استفاده از حافظه و حافظه ذخیره سازی iPhone را کنترل کنید ، بنابراین می توانید عملکرد آن را بهینه کنید.

 

در این مقاله به ۲ تا از بهترین آنتی ویروس ها برای IOS پرداختیم تا تنها بخشی از آپشن های محافطتی آنها را برای شما بررسی کنیم، در مقالات بعدی بیشتر برایتان از برترین آنتی ویروس ها مینویسیم.

 

 

برای اطلاع از قیمت ها و خرید آنتی ویروس تحت شبکه ، آنتی ویروس شرکتی ، آنتی ویروس سیمانتک به سات ما مراجعه فرمایید.

 

درباره ما

 

شرکت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با  هدف فعالیت در زمینه راه اندازی و امنیت شبکه  آغاز به کار نمود.موسسین شرکت با بهره گیری از همکاری پرسنل متخصص، فعالیت های خود را به تدریج توسعه و گسترش داده‌اند.

شرکت فانوس به عنوان ارائه دهنده محصولات کاربردی و امنیتی تحت شبکه با لایسنس معتبر در ایران شناخته شده و همواره تاکید بر خدمات پس از فروش و کسب رضایت بالای مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.