بهترین آنتی ویروس برای آندروید

بهترین آنتی ویروس برای اندروید – نصب بهترین برنامه آنتی ویروس اندروید بر روی تلفن هوشمند یا تبلت خود ضروری است. از این گذشته ، اندروید پرکاربردترین سیستم عامل در جهان است و این بدان معناست که می تواند هدف بزرگی برای کاربران مخرب باشد.

ما کارهای زیادی را با دستگاه های اندرویدی خود انجام می دهیم – از جمله بانکداری تلفن همراه و خرید – که وجود یک بدافزار در تلفن هوشمند یا تبلت شما واقعاً میتواند برای شما خطر ساز باشد ، به همین دلیل نصب یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندرویدی که در این برنامه پیدا خواهید کرد بسیار حیاتی است.

 

بهترین آنتی ویروس برای اندروید

 

Bitdefender Mobile Security

 

شماره یک لیست بهترین آنتی ویروس برای اندروید، آنتی ویروس بیت دیفندر است که در ادامه بیشتر برای شما درباره آن مینویسیم.

Bitdefender Mobile Security با انبوهی از ویژگی ها از جمله ضد سرقت و ضد ویروس درجه یک از محافظ عالی برای دستگاه Android شما است. در حقیقت ، این برنامه موبایل آنتی ویروس اندروید در جدیدترین آزمایش AV-Test نمرات کاملی را کسب کرده و AV-Comparatives (آزمایشگاه اصلی اصلی آزمایش آنتی ویروس) دارای میزان محافظت ۹۹٫۹٪ است. این واقعاً چشمگیر است.

Mobile Security به شما در زمان واقعی از مرورگر Chrome Google و یک ویژگی خلبان اتوماتیک محافظت می کند که ادعا می کند بسته به سیستم و الگوی استفاده معمول شما قادر به توصیه های هوشمندانه برای اقدامات امنیتی است.

 

همچنین یک ابزار مشاور حریم خصوصی زیبا وجود دارد که از طریق فناوری WearOn یک لایه امنیتی به ساعت هوشمند شما اضافه می کند که اگر به طور تصادفی تلفن خود را پشت سر بگذارید ، به شما هشدار می دهد.

مورد جالب دیگر یک VPN همراه است ، اگرچه خیلی هیجان زده نشوید. نسخه ارائه شده به استفاده بسیار سبک فقط با ۲۰۰ مگابایت روزانه محدود شده است ، اما هنوز هم ، این می تواند در وضعیت ضروری مفید باشد و هنوز هم بهترین آنتی ویروس برای اندروید لقب بگیرد.

 

 قابلیت های ضد سرقت در این آنتی ویروس وجود دارد

 

Bitdefender Mobile Security به شما امکان می دهد تا از راه دور دستگاه خود را بیابید و قفل کنید ، یا به تلفن یا تبلت پیام ارسال کنید (که اگر آن را گم کنید بسیار مفید خواهد بود). همچنین در صورت انتخاب می توانید دستگاه را از راه دور کاملاً فرمت کنید.

 

آنتی ویروس بیت دیفندر

 

Norton Mobile Security

شماره دو لیست بهترین آنتی ویروس برای اندروید، آنتی ویروس نورتن موبایل است که در ادامه بیشتر برای شما درباره آن مینویسیم.

Norton Mobile Security برای اندروید ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد ، از جمله Ad Advisor که توسط Norton Mobile Insight طراحی شده است و برنامه هایی را برای هرگونه خطرات احتمالی حفظ حریم خصوصی یا سایر رفتارهای ناخواسته مانند مصرف بیش از حد باتری خود را کنترل می کند (حتی می توانید این ارزیابی ها را نیز دریافت کنید) 

این مجموعه امنیتی موبایل همچنین برای محافظت از موتور آنتی ویروس که براساس یافته های AV-Test ارائه می شود ، دارای امتیازات برتر است (آزمایشگاه اصلی دیگر آزمایش ، اخیراً نورتون را ارزیابی نکرده است)

مسدود کردن تماس برای محافظت در برابر تماس های تلفنی و  هرزنامه ها ، امنیت Wi-Fi که هنگام اتصال به یک شبکه بی سیم ناامن به شما هشدار می دهد ، به علاوه ویژگی های ضد سرقت که به شما امکان می دهد از راه دور دستگاه دزدیده شده (یا گمشده) را قفل کنید یا همه اطلاعات آن را پاک کنید ، از دیگر ویژگی های آن است. 

همه اینها به یک سطح چشمگیر محافظت از دستگاه Android شما بدل میشود.

 

اما آیا موارد منفی هم وجود دارد؟

 

آنتی ویروس نورتن موبایل بدون شک از بهترین آنتی ویروس های مخصوص سیستم عامل اندروید است اما کی از نکات منفی آن قیمت بالای هزینه خریداری این اپلیکیشن است، اللخصوص در ایران با این شرایط افراد معدودی این مقدار هزینه را برای حفظ امنیت موبایل یا تبلت خود میکنند.

 

آنتی ویروس نورتن

 

برای خرید  آنتی ویروس میتوانید به سایت شرکت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات مراجعه فرمایید.

 

 

درباره ما

 

شرکت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با  هدف فعالیت در زمینه راه اندازی و امنیت شبکه  آغاز به کار نمود.موسسین شرکت با بهره گیری از همکاری پرسنل متخصص، فعالیت های خود را به تدریج توسعه و گسترش داده‌اند.شرکت فانوس به عنوان ارائه دهنده محصولات کاربردی و امنیتی تحت شبکه با لایسنس معتبر در ایران شناخته شده و همواره تاکید بر خدمات پس از فروش و کسب رضایت بالای مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.