بهترین آنتی ویروس برای خرید

در مقالات گذشته بهترین آنتی ویروس های تحت شبکه سال ۲۰۲۰ بررسی کردیم،عده ایی از کاربران برای بالا بردن امنیت شبکه ایی که استفاده می کنند،به دنبال خرید آنتی ویروس می باشند.اما بهترین آنتی ویروس برای خرید چه برنامه ایی می باشد؟

در این مطلب به بررسی تخصص نکات مهم در هنگام خرید آنتی ویروس و فاکتور های مهم را در این بررسی برای شما کاربران گرامی بازگو می کنیم.

نکات اساسی برای خرید آنتی ویروس

 

همانطور که در مقالات قبل انواع آنتی ویروس ها را برای شما به حالت مقایسه برای شما بازگو کردیم هم اینک شما می دانید که این نرم افزار چه عملکردی را دارد. هر کدام ازنرم افزار هایی که حالت پرمیوم و نسخه پولی دارند دارای نسخه ی رایگان نیز می باشند.نسخه های رایگان این نرم افزار ها دارای نواقصی می باشند.یکی از نواقص نسخه های رایگان این نرم افزار ها پاپ آپ یا خرید نسخه های پرمیوم می باشد.نسخه های رایگان این نرم افزارها به شدت حالت تبلیغاتی دارد.

از نظر بسیاری از کارشناسان IT بهترین آنتی ویروس برای خرید نرم افزاری می باشد که قبلا شما با آن کار کرده باشید.از نظر این کارشناسان کار کردن با نسخه های رایگان این نرم افزارها دارای فوایدی می باشد که در ادامه برخی از آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.پیشنهاد اصلی که بسیاری از کارشناسان IT به کاربران می دهند این است که باید ابتدا با نسخه رایگان و غیر پولی این نرم افزارها کار کنید.

  • ارتباط با محیط کاربری
  • نحوه عملکرد
  • راحتی کار با این گونه نرم افزارها
  • دریافت خدمات پشتیبانی

ارتباط با محیط کاربری

ابتدا به سایت های ارائه دهنده ی آنتی ویروس تحت شبکه مراجعه نمایید،بعد از این عمل می بایست به قسمت دانلود مراجعه نمایید و رندوم وار یکی از این نرم افزارها را انتخاب و بعد از آن دانلود و نصب نمایید.

بعد از این که به صورت رندوم وار آنتی ویروسی را نصب کردید،متوجه خواهید شد که این بد افزارها با ذائقه ی شما کاملا هم خوانی دارد.

ممکن است شما آنتی ویروسی را نصب نمایید که هیچ گونه هم خوانی با ذائقه ی شما نداشته باشد در این صورت می توانید اپلیکیشن دیگری را مجددا نصب نمایید.

نحوه عملکرد

ممکن است نسخه های رایگان نرم افزارهایی که ضد ویروس عمل می کنند،با نسخه پرمیوم آن ها کمی تغیرات داشته باشد اما نگران نباشید چرا که ممکن است با گذشتن اندکی وقت بتوانید به عملکرد اصلی آن ها دسترسی داشته باشید.پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب بهترین آنتی ویروس برای خرید ابتدا مقالات این نوع آنتی ویروس ها را مطالعه نمایید سپس در صورت توانایی با کارکردن این نوع نرم افزار ها می توانید اقدام به خریدن نسخه های پرمیوم کنید.

راحتی کار با این گونه نرم افزارها

بسیاری از کاربران از دانش و اطلاعات پایه ایی بهره مند نیستند بنابراین ممکن است در استفاده از آنتی ویروس هایی که محیط کاربری سختی دارند دچار سر در گمی شوند به این خاطر اکثر کارشناسان IT برای این دسته از کاربران آنتی ویروس هایی را پیشنهاد می دهند که محیط کاربری ساده تری را داشته باشد.محیط کاربری آسان باعث می شود این دسته از کاربران کار با این نرم افزار ها را به راحتی انجام دهند،در مواقعی نیز ممکن است فرد با نرم افزارهایی که محیط ساده ایی دارند بتواند نرم افزار هایی که نسبتا محیط کاربری سخت را نیز دارند کار کنند.

دریافت خدمات پشتیبانی

اکثر کارشناسان IT پیشنهادی دیگر به کاربرانی که به دنبال بهترین آنتی ویروس برای خرید می گردند می دهند که عبارتند از:سعی کنید قبل از این که آنتی ویروسی را خریداری کنید،ابتدا متوجه شوید که پشتیبانی شرکت به درستی انجام می گیرد یا خیر؟برای این که از پشتیبانی شرکت های ارائه دهنده آنتی ویروس اطلاعی داشته باشید می توانید به وب سایت های این شرکت ها مراجعه نمایید و در قسمت نظرات،پیام های کاربران را بخوانید و این نکته را نیز نباید فراموش کنید که آنتی ویروسی مناسب خرید می باشد که در گذشت زمان شرکت های ارائه دهنده شان آپدیت و بروزرسانی های پی در پی را برای این نرم افزارها در نظر بگیرند.

در این مقاله نکات مربوط به بهترین آنتی ویروس برای خرید پرداختیم.امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای شما آموزنده باشد.

مطالب مرتبط: لیست آنتی ویروس های رایگان

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.