آیا گوشی های اندروید به آنتی ویروس نیاز دارد؟

بسیاری از کاربران اندروید از خرید گوشی های هوشمند این سوال به ذهن شان می آید که آیا گوشی های اندروید به آنتی ویروس نیاز دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده ازآنتی ویروس های اندروید مناسب می باشد اما باید دید که آیا این نوع آنتی ویروس ها توانایی های لازم را در پی دارند یا خیر؟

عده ای از کاربران گوشی های هوشمند از تبلیغات و پاپ آپ ها شکایت دارند که حقیقتا وجود تبلیغات زیاد در نسخه های اندروید امری آزار دهنده می باشد.

نسخه های اندروید آنتی ویروس های رایگان دارای پاپ آپ های بسیاری می باشند که شما را تشویق می کند که به خرید نسخه پرمیوم این محصولات ادامه دهید.این تبلیغات به گونه ایی می باشد که محیطی از نسخه های پرمیوم این نرم افزارها تحت عنوان ویدئوهایی کوچک به شما نمایش داده می شود که قابلیت هایی را در اختیار شما قرار می دهد و شما را به خرید این نسخه ها وا می دارد.

در مقاله های بعدی به بررسی خرید نسخه های پرمیوم این آنتی ویروس ها می پردازیم. 

 آیا گوشی های اندروید به آنتی ویروس نیاز دارد؟ در ادامه به پاسخ این سوال می پردازیم.

حقیقتی در مورد نصب دستگاه های اندروید

شرکت گوگل در سمینار بزرگی که اخیرا برگزار کرد از عده این سوال یعنی آیا گوشی های اندروید به آنتی ویروس نیاز دارد؟ را مطرح کرد عده ایی در پاسخ به این سوال جواب دادند که آری مسلما نیاز است عده ایی نیز مخالف استفاده از نصب این آنتی ویروس ها برای گوشی های هوشمند بودند.در این هنگام شرکت گوگل اعلام کرد که برای تقریبا ۹۹درصد از تلفن های هوشمند همراه این نرم افزار ها نیاز به نصب نمی باشد.
در این سمینار نیز گوگل مطرح کرد که هیچ گونه بد افزار یا ویروس یا نویز های اضافی از طریق این شرکت به کاربران ارسال نمی شود و در این شرکت فیلتر هایی وجود دارد که مانع ورود به گوشی های اندروید می شود.

 حقایقی دیگر

اگر دارای گوشی هوشمند می باشید و اطلاعات نسبتا مهمی در تلفن همراه شما وجود ندارد و هم چنین اگر برای نصب برنامه ها به پلی استور گوگل مراجعه می نمایید و یا برای وب گردی فقط به سایت های معتبر ورود می کنید نیازی به نصب آنتی ویروس ها ندارید.

آیا گوشی های اندروید به آنتی ویروس نیاز دارد؟در بسیاری از کاربران که دارای اطلاعات مهمی می باشند و هم چنین دارای سمت مهمی در اداره یا سازمانی می باشند برای جلوگیری در لو رفتن اطلاعات شان و مانع شدن در ورود بدافزار ها می بایست از آنتی ویروس استفاده کنند.

انتخاب بهترین آنتی ویروس

برای انتخاب بهترین نوع آنتی ویروس می بایست تحقیقاتی را به عمل آورید.فقط در انتخاب آنتی ویروس این نکته را توجه داشته باشید که این نرم افزار بتواند اطلاعات شما را در مقابل این ویروس ها حفظ کند.برای انتخاب بهترین آنتی ویروس می توانید به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

اگر بخواهیم پاسخ دیگری برای آیا گوشی های اندروید به آنتی ویروس نیاز دارد؟ بدهیم میتوانیم بگوییم که نصب این نرم افزارها برای شما مشکلی ایجاد نمی کند چرا که وجود این نرم افزارها نه تنها به شما ضرری نمی رساند بلکه برای شما سودمند نیز می باشد.

مراقبت های پس از نصب

در صورتی که این نرم افزار ها را بر گوشی تلفن همراه هوشمند خود نصب کردید،می توانید برای محافظت از اطلاعات خود و هم چنین فایل های مهم به بخش تنظیمات گوشی خود بروید پس از آن به بخش برنامه ها مراجعه نمایید پس از این که به بخش برنامه ها مراجعه کردید می توانید برنامه ایی را که نصب کرده اید را انتخاب نمایید.پس از کلیک کردن بر روی این نرم افزار می توانید اجازه دسترسی دادن به فایل ها را از این لیست خارج نمایید.پیشنهاد میکنیم همین کار را برای دیگر نرم افزارها نیز انجام دهید چرا که با این کار با متصل شدن به اینترنت اجازه دسترسی به فایل های مهم را به این بد افزار ها نخواهید داد.   

در این مقاله آیا گوشی های اندروید به آنتی ویروس نیاز دارد؟ را مورد بررسی قرار دادیم امیدواریم کمک بزرگی به شما در این حوزه کرده باشیم.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.