آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر

در این متن برای شما اطلاعاتی را در مورد آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر در اختیار شما قرار می دهیم امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

در مطالب گذشته بیان کردیم که تقریبا برای هر سیستم و تجهیزاتی می بایست این نرم افزار ها را نصب کنید تا از شر بد افزار ها و ویروس ها در ورود به سیستم تان جلوگیری کنید،تقریبا وجود این نرم افزار ها و آنتی ویروس ها که امنیت شبکه ی شما را بالا می برد تقریبا لازم می باشد.

تقریبا در دنیای امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش فایل های مخرب و بدافزارها یکی از مهم ترین برنامه هایی را که می بایست بر روی سیستم و ویندوزتان نصب کنید آنتی ویروس ها می باشد.اما سوالی که اکثر کاربران از مختصصان این حوزه می پرسند این است که بهترین آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر چه نرم افزاری می باشد.برای این که پاسخ درستی را به این دسته از کاربران بدهیم می توانیم بگوییم ما نمی توانیم در مورد بهترین نوع این برنامه ها به شما نظر بدهیم تنها می توانیم در این روش به شما کمک کنیم.به این خاطر ما نمی توانیم به شما کمک کنیم که تقریبا برنامه های مختلفی در این حوزه وجود دارند،انتخاب شخصی و علایق محیط کاربری آسان و سخت بر عهده ی شما عزیزان می باشد که شما کدام یک از این برنامه ها را بر روی سیستم تان نصب کنید.تیم تخصصی شرکت فانوس دهکده تنها به شما این پیشنهاد را می تواند بدهد که به معرفی لیستی از بهترین آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر بپردازد.

در ادامه با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین آنتی ویروس های رایگان برای ویندوز به همراه نکات مثبت و منفی در اختیار شما قرار دهیم.

آنتی ویروس رایگان بیت دیفندر

طبق آخرین اخبار تکنولوژی برنامه ی بیت دیفندر به عنوان آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر در سال ۲۰۲۰ شناخته شد.جدید ترین نسخه ی این نرم افزار در سال ۲۰۲۰ در دوحالت رایگان و پرمیوم وجود دارد که شما می توانید به وب سایت اصلی این نرم افزار مراجعه نمایید و فایل مورد نظر خودتان را دانلود نمایید.

اما چرا این نرم افزار در سال ۲۰۲۰ به عنوان بهترین برنامه برای امنیت سیستم در نظر گرفته شد؟ این برنامه به این دلیل بهترین نرم افزار در سال ۲۰۲۰ شناخه شد که تقریبا محیط کاربری ساده ایی را این برنامه در بر می گرفت.در بر گرفتن محیط کاربری ساده باعث می شود افرادی که در زمینه های کامپیوتری اطلاع کاملی نداشته اند با نصب این نرم افزار به راحتی بتوانند کار از بین بردن ویروس ها و مانع شدن از ورود ویروس ها به سیستم های شان را انجام دهند.

آنتی ویروس رایگان ZoneAlarm

موردی که امروزه اکثرا طراحان سیستم های امنیتی با آن دسته پنجه نرم می کنند جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات امنیتی می باشد.امروزه بسیاری از سارقان اینترنتی با روش هایی که در آن ها تقریبا تخصص دارند فایل ها و اسناد مهمی را مورد تهاجم قرار می دهند. به همین خاطر شرکت ZoneAlarm برنامه ایی را به منظور جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مهم برای کاربران منتشر کرد.این برنامه تقریبا محیط کاربری ساده ایی دارد به گونه ایی که شما بعد از نصب این برنامه می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه کنید و با فعال کردن پلاگین های امنیتی می توانید فعالیت های روزمره ی خود را ادامه دهید.

موردی دیگر که این نرم افزار دارا می باشد این است که این نرم افزار پلاگین هایی را دارد که با فعال کردن آن می توانید در هنگام خرید اینترنتی یا ثبت نام در سایت های اینترنتی از رمز عبور و نام کاربری تان به خوبی محافظت نمایید.

ضدویروس Malwarebytes

ضد ویروس Malwarebytes یکی از بهترین آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر می باشد.مزایایی که این نرم افزار در مقابل دیگر رقبا دارا می باشد این است که در مقابل اسکن خودکاری که این نرم افزار دارا می باشد،این ضد ویروس در هنگام گشت و گذار در سایت های اینترنتی به کمک شما می آید.این برنامه به گونه ایی طراحی شده است در هنگامی که شما به وب سایت های مخربی مراجعه کنید این نرم افزار به جلوگیری از ورود شما به این گونه سایت ها می پردازد.

در این مطلب اطلاعات کاملی راجع به بهترین  آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر در اختیار شما قرار دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی شما را در امنیت سیستم تان کمک کرده باشد.

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.