مقایسه بهترین آنتی ویروس ها

جدیدترین مقایسه بهترین آنتی ویروس های دنیا

جدیدترین مقایسه بهترین آنتی ویروس های دنیا توسط Gartner

اگر دنبال مقایسه آنتی ویروس ها می گردید یکی از بهترین مراجع آن سایت گارتنر است.کمپانی گارتنر، (به انگلیسی: Gartner) یک شرکت پژوهشی و مشاوره ای در کشور آمریکه می باشد که در زمینه ارائه خدمات  تحقیق و پژوهش و مشاوره فناوری اطلاعات فعالیت می‌نماید. این شرکت در سال ۱۹۷۹ توسط Gideon Gartner راه‌اندازی شد و در حال حاضر با بیش از پانزده هزار نفر پرسنل مجرب دارای عملیات در ۸۵ کشور جهان می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر استمفورد ایالات متحده آمریکا قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود.

مربع جادویی نام یک مربعی ۴ بخشی است که گارتنر به آن Magic quadrant یا به اختصار آن MQ را می نامند.در واقع MQ یک نام تجاری شناخته شده در بازار فناوری و IT می باشد. که در اصل گزارشی از موقعیت شرکت های فعال در بازار گسترده فناوری اطلاعات را ارائه می دهد. میزان رشد و رقابت آن ها را به طور سالانه مورد بررسی قرار می دهد. و نتایج را در این جدول چهار قسمتی منتشر می نماید.

امسال نیز کمپانی سیمانتک توانست برای پانزدهمین بار پیاپی دربهترین نقطه این مربع یعنی قسمت Leaders قرار بگیرد. البته شرکتهای سوفوس Sophos  و ترند میکرو نیز پشت سر سیمنتک قرار دارند. شرکت شناخته شده ایست ESET نیز با محصول ESET Endpoint Security خود را در جایگاه بعدی یعنی Challengers ثابت نموده. این کمپانی رتبه خود را نسبت به سال پیش ارتقاء داده که این خود یک پیشرفت بزرگ برای این شرکت محسوب می شود.

در قسمت بعدی که Visionaries نام دارد شرکت های معتبری همچون کسپراسکای،مکافی،پاندا و… قرار دارند.متاسفانه شرکت خوب و نام آشنای بیت دیفندر در پایین ترین قسمت قرار گرفته .شما می توانین گزارش 42 صفحه را از این لینک مشاهده بفرمایین.

سیمانتک امسال زیر نظر برند برودکام به درخشش خود ادامه می دهد. ابزارها و قابلیت های این آنتی ویروس شرکتی و سازمانی بی نظیر بسیار متنوع می باشد.پشتیبانی از سیستم عامل های مختلفی چون ویندوز ، لینوکس و iOS ,…  شما را از نصب چند ضد ویروس بی نیاز می سازد.

شرکت سیمنتک با بکارگیری جدیدترین متدهای امنیتی و حفاظتی پیشرفته ترین لایه های Security را برای شبکه سازمان شما به ارمغان می آورد.حفظ ممتد بهترین جایگاه آنتی ویروس در بین رقبای سرسخت کاری بسیار مشکل می باشد که Symantec برای چندین سال آن را انجام داده است.

لابراتوار گارتنر با یهره مندی از متدهای بسیار جدید و ایجاد شبیه سازی های پشرفته نرم افزارهای ضد ویروس را در سخت ترین شرایط مورد بررسی قرار می دهد و نتیجه را به صورت یک مستند چند ده صفحه ای منتشر می نماید.آزمون های دقیق این شرکت باعث سهولت در انتخاب محصول مورد نظر توسط کمپانی ها است.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.