مقایسه آنتی ویروس ایمیل

جدول مقایسه آنتی اسپم

جدیدترین مقایسه آنتی اسپم ها توسط Radicati

اگر دنبال مقایسه آنتی اسپم ایمیل سرور یا به تعبیری آنتی ویروس ایمیل سرورها می گردید یکی از بهترین مراجع آن شرکت The Radicati Group است.این کمپانی یک شرکت بسیار موفق پژوهشی در کشور آمریکا می باشد که در زمینه پیام رسان های گوناگون از جمله ایمیل و همچنین امنیت آن ارائه خدمات می‌نماید. این شرکت در سال 1993 راه‌اندازی شد و در حال حاضر مقر آن در ایالت کالیفرنیا می‌باشد. دفتر اروپایی این شرکت در شهر لندن قرار دارد.

گزارشات این شرکت نیز همچون Gartner دارای یک مربعی ۴ بخشی است.در واقع گزارشی از موقعیت شرکت های فعال در بازار گسترده فناوری اطلاعات را ارائه می دهد. میزان رشد و رقابت آن ها را به طور سالانه مورد بررسی قرار می دهد. و نتایج را در این جدول چهار قسمتی منتشر می نماید.

نرم افزار آنتی اسپم طیف بسیار گسترده ای از امکانات را جهت پایش و حفاظت ایمیل ها در خود جای داده است.کنترل محتوای ایمیل و بررسی فایل های پیوست به آنها در کنار تایید هویت ارسال و دریافت کننده آن قسمتی از وظایف انتی اسپم می باشد.پایگاه داده ای این نرم افزارها باید همواره بروز باشند تا بتوانند لیست ارسال کننده هرزنامه ها را آپدیت نماید و از ورود SPAM به مجموعه شما جلوگیری به عمل آورند.

تنظیم و اعمال سیاست های امنیتی یکی از مهمترین موضوعاتی است که بر روی Anti spam انجام می گیرد.آدرس ایمیل های مجاز ورودی و خروجی به همراه کنترل حجم آنها توسط این پالیسی ها صورت می پذیرد.برخی از عنواع آنتی اسپم امکان کنترل ایمیل های داخلی و تبادل آنها در میان شبکه محلی را نیز دارا می باشند.

امسال نیز کمپانی سیمانتک توانست در حوزه امنیت ایمیل و درگاه های آن دربهترین نقطه این مربع یعنی قسمت Leaders قرار بگیرد.سیمانتک با محصولاتی همچون Symantec Mail Security و Symantec messaging Gateway توانست به این مهم دست یابد.کاسپرسکی Kaspersky نیز خود را در جایگاه Specialists ثابت نموده.شما می توانین گزارش  را از این لینک مشاهده بفرمایین.

لوگوی سفید فانوس

شـركت مهـندسی فـانوس دهـکده ارتـباطات در ابتدای سال ۱۳۸۶ با هدف فعاليت در زمينه راه اندازی و امنيت شبكه آغاز به كار نمود. موسسين شركت با بهره‌گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه و گسترش داده‌اند.

نشانی ما

تهران، خیابان کارگرشمالی، خیابان شهید فکوری، خیابان صالحی، بن بست شش متری، پلاك 12

تلفن : 88354786 (021)- 86192441

همراه: 09122000734
ایمیل: info@lantern-co.com
وب سایت: www.lantern-co.com

کیو آر کد

کلیه حقوق مادی و معندی این سایت متعلق به شركت مهندسی فانوس دهکده ارتباطات می‌باشد.